תתכוננו: יריד המוזיקה הגדול מגיע לישראל!. באדיבות יח"צ

תתכוננו: יריד המוזיקה הגדול מגיע לישראל!

רוצים להיות כוכבי המוזיקה הבאים? היריד הבא הוא בדיוק בשבילכם. שלושה ימים מלאי פעילויות סביב תחום המוזיקה, כיתות אמנים והופעות ענק. אנחנו נהיה שם ואתם?

לראשונה בישראל, בקיץ הקרוב, אנחנו הולכים להתרגש ולהתאהב ביריד המוזיקה הגדול של השנה. "O MUSIC" הוא היריד המדובר, שמטרתו המרכזית היא לכנס מספר רחב של אנשים: יוצרים, אמנים, זמרים, מלחינים, חנויות מוזיקה גדולות וחברות הקשורות למוזיקה ולהעביר להם כנס מלא במידע בתחום המוזיקה. כל זה כדי לתת להם כלים בעזרת מפגש עם האנשים המובילים בתחום המוזיקה הישראלית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היריד, שהגה והפיק אורן איתן, בעלי הLIVE ROOM וכולו מוקדש להנצחת אשתו האהובה שנפטרה ממחלת הסרטן, יתקייים בגני התערוכה בתל אביב, בביתן 10, בין התאריכים 12-13-14/7/2016, שלושה ימים מלאים וגדושים בפעיליות ובהופעות שייתנו ערך מוסף בתחום המוזיקה לקהל הרחב, שמטרתן היא לתת הזדמנות אמיתית להגיע וללמוד מקרוב איך להגשים את החלום ולבנות קריירה בתחום המוזיקה. בין הפעילויות המתוכננות, סדנאות מעשירות עם מיטב המפיקים, האומנים והיח"צנים, במה פתוחה לאמנים צעירים, הרצאות, דוכנים ובעיקר הרבה מוזיקה טובה.

כל יום יסתיים במופע ענק של האמנים המובילים בישראל על במה אחת. מבין המופיעים תוכלו למצוא את עברי לידר ומוקי במופע משותף, אברהם טל והיהודים במופע רוק היסטרי. אייל גולן, דודו אהרון, איתי לוי וירון אילן שהולכים להרים את היריד עם ערב ים תיכוני. והמופע האחרון יכלול את טובי מוזיקת הפופ הישראלי, סאבלימינאל, אליעד נחום, סטטיק ובנאל תבורי, האולטרס, נועה קירל ועוד. 

להזמנת כרטיסים >> לחצו כאן.

 

תגובות