כבוד השופטת: איגי אזליה מצטרפת לאקס פקטור. צילום: gettyimages

כבוד השופטת: איגי אזליה מצטרפת לאקס פקטור

הראפרית המצליחה בעולם, איגי אזליה, מצטרפת לכס השיפוט בעונה החדשה של "The X Factor" באוסטרליה שצפויה לעלות מאוחר יותר השנה. כל הפרטים

אחרי שכבשה את עולם המוזיקה עם שלל להיטים כמו "Fancy" ו-"Black Widow", איגי אזליה מגיעה להשתלט גם על הטלוויזיה האוסטרלית וזאת בעזרת השתתפותה כשופטת בעונה הבאה של תוכנית האקס פקטור המקומית. הראפרית תתפוס את מקומה של דני מינוג, זמרת ואחותה של אייקון הפופ קיילי מינוג וכוכבת בפני עצמה שעזבה את התוכנית אחרי שבע שנים בהם תפסה את משבצת השופטת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"אני מבינה מזה שחלומות ענקיים יכולים להתגשם" מסרה איגי בהצהרה רשמית. "אני מתכוונת לעזור למתמודדים להגשים את החלומות שלהם בכך שאחלוק איתם את הידע השלי ואפתח את הכישרון שלהם בעזרתה של התוכנית". בראיון ל-Daily Telegraph סיפרה אזליה שהיא מעולם לא דמיינה את עצמה שופטת באיזשהי תוכנית טלוויזיה והוסיפה: "אני חושבת שזה דווקא יכול להתאים לי אז הסכמתי".

 

בימים אלו, עומלת איגי על סיום הקלטת אלבומה השני "Digital Distortion" שהיה אמור להשתחרר בסוף החודש הנוכחי אך נדחה למועד לא יודע. "Team", הסינגל המוביל ששוחרר מן האלבום - נכשל במצעדים ולא הצליח לשחזר את הצלחתם של הסינגלים מהאלבום הקודם. הצטרפותה של איגי לתוכנית לא הולכת לעכב את הקריירה המוזיקלית של הכוכבת וכבר בחודש הבא, עם סיומם של צילומי האודישנים לאקס פקטור, צפויה אזליה להוציא את הסינגל הבא מתוך האלבום.

תגיות
תגובות