שירי מימון ביטלה את השתתפותה כמנטורית בThe Voice. צילום: דודי חסון

שירי מימון ביטלה את השתתפותה כמנטורית בThe Voice

רגע לפני תחילת הצילומים - ביטלה שירי מימון את השתתפותה המתוכננת כמנטורית בעונה החדשה של The Voice. אז מה קרה שם? ואיך כל זה קשור לזמרת מאיה בוסקילה? כל הפרטים

לפני כשלושה שבועות סיפרנו לכם בהתרגשות כי כחלק מהשינויים בהפקת התכנית "The Voice" בעונתה החדשה, עתידה להיכנס הזמרת שירי מימון לכס המנטורית במקומה של שרית חדד. כעת מתברר שרגע לפני תחילת הצילומים, ביטלה מימון את השתתפותה בתכנית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כשנתיים הצטרפה מימון לצוות השופטים בריאליטי "The X Factor ישראל" לצד משה פרץ, עברי לידר ורמי פורטיס. השמועות על הצטרפותה לThe Voice הבטיחו כל העת כי אין זה כרוך בעזיבתה את "אקס פקטור" משום ששתי התכניות שייכות לאותה הזכיינית (רשת), אך כעת מתברר ששירי כלל לא תצטרף לדה ווייס, אבל תמשיך לשמש כשופטת בעונה הבאה של אקס פקטור.

 

בנוסף, לפני כשנה וחצי החלה מימון לגלם את אווה פרון, התפקיד הראשי במחזמר "אוויטה" בתיאטרון הבימה, וייתכן כי זהו אחד הגורמים לביטול. כמעט כל ערב מימון מופיעה על במות התאטרון במחזמר וכשהיא לא עושה זאת היא מופיעה על במות אחרות עם המופע שלה / כזמרת. עקב הצטרפותה המתוכננת לThe Voice נקראה הזמרת מאיה בוסקילה להצטרף לאוויטה ובכך לשחק את התפקיד לסירוגין יחד עם שירי, אמנם על אף ביטול השתתפותה של מימון בדה ווייס - מאיה תצטרף אליה באוויטה, על מנת להקל. 

השמועות מספרות כי הבחירה של מימון להוריד הילוך על המסך ועל בימת התיאטרון נובעת בכדי להשקיע יותר זמן בעבודה על אלבומה החדש שעתיד לצאת, ממנו שחררה כבר שלושה סינגלים מצליחים - "מי שפוי מי משוגע", "אוויר" ו"זכוכיות" ואף גרסת קאבר מיוחדת לשיר "Chandelier" של הזמרת סיה, הצפויה גם היא להיכנס לאלבום. נכון לעכשיו, לא ברור מי תשלים את מקומה של מימון בצוות המנטורים בעונה החדשה הכולל כרגע את שלומי שבת, אביב גפן ואברהם טל.

תגובות