"הם עוד יביאו לנו שירים מעולים": אסף הרץ והבוג'ה בהופעה. צילום: אבישג ארבל

"הם עוד יביאו לנו שירים מעולים": אסף הרץ והבוג'ה בהופעה

אסף הרץ, כוכב הסדרה "שכונה" המככב בימים אלה גם במחזמר "מרי לו" קיים בסופ"ש האחרון מופע השקה מיוחד יחד עם להקתו, "הבוג'ה", בו שר שירים רבים וסיפר על האלבום החדש שבדרך. ביקורת מופע

כבר יותר מחמש שנים שאסף הרץ מככב לנו על מסך הטלוויזיה, ואפשר לומר שאנחנו מרגישים כאילו היה כאן הרבה לפני. פגשנו אותו בסדרה הנוער "אליפים"ומאז הופיע בהצגות רבות, דגמן ואף זכה במקום הראשון ב"רוקדים עם כוכבים". בשנתיים האחרונים ראינו אותו בסדרת הנוער "שכונה" ובימים אלה הוא מככב על הבמות ברחבי הארץ באחד התפקידים הראשיים במחזמר "מרי לו" המבוסס על שיריו של צביקה פיק. אך יחד עם כל תחומי העניין הרבים הרץ גילה לנו צד נוסף שלו ופתח בקריירה מוזיקלית. הוא חבר לתקופה להרכב "המגזימנים" ולפני שנתיים החל לשתף פעולה עם להקת "הבוג'ה" ומאז הוא כותב איתם את השירים. בסופ"ש האחרון קיימו ההרכב מופע מיוחד לכבוד צאת הסינגל שלהם - "אין לך ממה לפחד", ולקראת האלבום המתקרב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לקול מחיאות הכפיים הסוערות, עלו חברי הלהקה לבמה והכניסו את הקהל לאווירה עם השיר הראשון, "תכף יגלו אותי". אסף הודה למי שהגיע ואמר שהוא אוהב את האווירה המצומצמת במקום ולאחר מכן שר עוד שני שירים אשר בסיומם הציג את חברה הלהקה: רועי ראמי, יובל גנץ, רום שני, עומרי שני, שחר זיסמן ובראל עובד. הרץ סיפר שבעוד כמה חודשים עומד לצאת האלבום הראשון שלהם, העתיד להיקרא "כולנו באותו מקום" והוסיף לספר כי הוא נכתב כבר כמה שנים. השיר הבא אותו ביצעו היה מעין קטע קריאה המשלב מוזיקה ברקע, אסף דיבר והשיר היה כמו מונולוג עם ליווי של מוזיקה. הוא דיבר על החיים ובדרך זו שילב את יכולות המשחק שלו בתוך המוזיקה וריתק את הקהל. לאחר סיום השיר הרץ שר שיר נוסף ובסיומו שר שיר באנגלית, "Seven Days", שהיה קצבי ומעורר במיוחד.

הרץ על הבמה
הרץ על הבמה © צילום: אבישג ארבל

לאחר שביצעו שיר אותו כתב הרץ יחד עם חבר ההרכב שחר זיסמן, המשיך הרץ וסיפר שאת השיר הבא הוא כתב לאמא שלו. הלקה ירדה מהבמה ואסף ניגן לבד בגיטרה והקגיש לאימו את השיר "אם לא שכחת" אשר ריגש את הקהל. על השיר הבא סיפר הרץ כי הוא נכתב לפני שנה לאהובה שפגש והתחיל לנגן על גיטרה את השיר "הכל נעלם בשנייה" ובסיום הביצוע נרשמה התרגשות מיוחדת אצל הקהל. הלהקה חזרה לבמה לנגן את שיר הסיום של המופע, "אין לך ממה לפחד", שזהו גם הסינגל הראשון של הלהקה אשר שוחרר לפני מספר שבועות.

 

למעשה, ההופעה של אסף הרץ והבוג'ה שילבה בתוכה סגנונות רבים. היו בה חלקים רגועים וחלקים יותר קצביים וההרכב הצליח להעניק למקום תחושה ביתית ונעימה כך שכאשר המופע נגמר כולם נדהמו שכבר הגיע לסיומו. השירים במהלך ההופעה היו מגוונים ורצף השירים לא גרם לאף מאזין תחושת שעמום. בשירים אסף הפגין יכולות שירה מרשימות שריתקו את הקהל ויחד עם הלהקה שהלהיבה את הקהל - נוצרה כאן חבילה נהדרת. המופע ללא ספק הוכיח שמדובר בהרכב חדשני וטוב שיביא לנו עוד הרבה שירים מעולים וכעת רק גדלו הציפיות לקראת האלבום של ההרכב, העתיד לצאת בחודשים הקרובים.

תגובות