מיוחדת: אליסיה קארה בסינגל חדש ומשמעותי. צילום מסך מיוטיוב

מיוחדת: אליסיה קארה בסינגל חדש ומשמעותי

הזמרת הקנדית העולה, אליסיה קארה, משחררת סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה שלה ואין ספק שמדובר בסינגל מפתיע ביותר. אז מה חשבנו עליו?

הכוכבת העולה של עולם המוזיקה העולמי, אליסיה קארה, האחראית בין היתר ללהיטים האדירים – "Here", שהכניס אותה היישר אל המיינסטרים ו"Wild Things", שחררה בשעה האחרונה, בערוץ ביוטיוב הרשמי שלה, את הסינגל "Scars To Your Beautiful". הסינגל הוא השלישי במספר, הכלול באלבומה החדש “Know It All”, בעל מסר חשוב במיוחד, וכך גם הקליפ.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

השיר עוסק בייחודיות של כל אחד ואחת מאיתנו ובכך שמודל היופי מבטל את אותם מאפיינים שהופכים אותנו לשונים ולמיוחדים. בשיר אליסיה שרה על כמה שכולנו יפים בדרכנו אנו, עם השורה המדהימה “You should know you're beautiful just the way you are” החוזרת מספר פעמים בשיר במהלך הפזמון  כדי להעצים את המסר החשוב שקארה מעבירה ובגדול בקליפ מופיעים מספר אנשים, גברים ונשים, השונים זה מזו לחלוטין ומדברים על כמה חשוב להבין שלא צריך לסבול בשביל היופי ושאין צורך להתאמץ – כי היופי כבר נמצא אצלנו.

השיר מרגש, קליט ובעל מסר חשוב, הסגנון המוזיקלי של קארה מודגש לחלוטין בשיר, וטביעת האצבע הייחודית של הזמרת מורגשת במיוחד. קולה המדהים של אליסיה קארה תמיד מתנגן לנו נהדר באוזן, ושיריה הקודמים עדיין מושמעים בלופים וסופגים את ההצלחה הראוייה להם ברחבי העולם, אז בוודאי שסינגל נוסף מבית היוצר שלה מתקבל בברכה – ובמקרה זה, סינגל עם מסר, אמירה ושורה תחתונה חשובה.

תגובות