שון מנדס מלהיב אותנו שוב עם קליפ מוצלח. צילום: gettyimages

שון מנדס מלהיב אותנו שוב עם קליפ מוצלח

הזמר המתחיל והמצליח שהביא לנו בעבר את "Stitches", חוזר כעת עם קליפ לשירו החדש - "Treat You Better", ואין לנו ספק שמדובר בהצלחה נוספת. צפו בו

אם אתם חובבי מוזיקה עולמית ממוצעים, וגם אם סתם גלשתם ביוטיוב בשנה האחרונה -  אין מצב שלא נתקלתם בשון מנדס. מדובר בזמר קנדי, רק בן 17, וכבר עם להיט בינלאומי סוחף ברזומה שלו. מדובר כמובן על "Stitches", השיר שלא חמק מאף אוזן בשנה הקודמת. השיר הגיע בשיאו למקום הרביעי והמכובד במצעד הבילבורד האמריקאי, והוא עומד על למעלה מ-530 מיליון צפיות ביוטיוב.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ של מנדס הוא לשירו החדש "Treat You Better", שיצא בחודש שעבר וכבש במהרה את האייטונס והאינטרנט כולו. את השיר כבר אנשים רבים שמעו והספיקו להכיר ובהחלט מדובר בשיר שלא יורד ברמה מלהיטו הקודם של מנדס ואנו צופים גם לשיר הזה עתיד מזהיר ומוצלח. השיר כולל את הפזמון הממכר והפופי שמנדס כבר ידע לספק לנו היטב בעבר, והוא מצליח לשחזר אותו גם הפעם בצורה מדהימה ומהפנטת. הקליפ שמלווה את השיר אכן מתאים מבחינה עלילתית למילות השיר, אך מבחינתנו קצת הרגיש כאילו ראינו קליפ דומה בעבר ויש סיכוי רב שאכן זה קרה. הסגנון הוויזואלי של הקליפ די דומה למגמה הרווחת בתעשיית הקליפים העולמית, וציפינו מאמן צעיר שיביא משב רוח רעננה לא רק מבחינה מוזיקלית, אלא גם שיספק לנו קליפים ייחודים ומקוריים שעוד לא ראינו. אך עם זאת, אין ספק שהקליפ עומד בחוקי הז'אנר. הוא עשוי ברמה גבוהה, שומר על קצב ראוי, והולם את השיר המעולה.

 

אולי תופתעו, אבל עם כל מה שמנדס הספיק לעשות הוא רק בן 17. הוא נולד בטורונטו והחל את דרכו בתעשייה דרך הרשתות החברתיות, שם זכה להצלחה והכרה רחבה. בשנת 2015 כבר הוציא את אלבומו הראשון – "Handwritten" שהביא אותו לתודעה העולמית. בהמשך אף זכה לחמם את טיילור סוויפט במספר הופעות שלה בצפון אמריקה במסגרת סיבוב ההופעות שלה -"1989". מנדס עתיד להוציא בספטמבר הקרוב את אלבומו השני והמצופה – "Illuminate", ולאחר מכן אף עתיד לצאת לסיבוב הופעות בינלאומי.

 

#PreorderIlluminateOniTunes now & get "Ruin" 🎸 http://smarturl.it/IlluminateSM

A photo posted by Shawn Mendes (@shawnmendes) on

תגיות
תגובות