היא חזרה: האזינו לסינגל החדש של בריטני ספירס!. צילום מסך מיוטיוב

היא חזרה: האזינו לסינגל החדש של בריטני ספירס!

לאחר המתנה ארוכה שנמשכה מעבר למתוכנן, כוכבת העל בריטני ספירס הוציאה הבוקר את "Make Me", הסינגל הראשון מתוך אלבומה התשיעי ובו היא מארחת את הראפר המצליח ג'י איזי

אין ספור שמועות רצו בחודשים האחרונים על הסינגל החדש של בריטני ספירס, דחיות, שמועות על בעיות עם חברת התקליטים, בעיות טכניות כאלו ואחרות ובעיקר המון השערות על התאריך שחרור הכל כך מיוחל. בתחילה, פורסם כי הסינגל צפוי לעשות את בכורתו בטקס פרסי המוזיקה של הבילבורד אותו פתחה בריטני עם מחרוזת להיטיה שהייתה אמורה להסתיים בהופעה של השיר שלאחר מכן ישוחרר לאייטיונס, יוטיוב ולפלטפורמות הסטרימינג השנות, אך הדבר לא קרה בסופו של דבר ותאריך יציאתו של השיר נדחה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום, לאחר המתנה מייגעת שכללה מספר רב של הדלפות מתוך הקליפ, זה סוף סוף קרה, הסינגל החדש "Make Me" שוחרר היום רשמית ובהחלט אפשר לומר שזה היה שווה כל רגע. בסינגל החדש, בריטני הולכת על כל הקופה ומספקת את אחד משירי הפופ הטובים והמבריקים ביותר שנשמעו בשנים האחרונות, השיר כולל הפקת מיד-טמפו מעולה, פזמון מצוין וטקסט לוהט במיוחד, הזמרת אף מפגינה יכולות ווקאליות מרשימות בשיר ומצליחה להשתיק את המבקרים אשר טוענים כי אינה יכולה לשיר.

בריטני גם התראיינה על סט צילומי הקליפ לערוץ E! וחשפה פרטים על אלבומה החדש והתשיעי במספר אשר צפוי לצאת בחורף הקרוב: "זה מאוד מרגש, אני עובדת על הפרוייקט הזה כבר כמעט שנתיים והוא חשוב לי מאוד, זה התינוק שלי". לשאלה איך בדיוק האלבום החדש הולך להישמע ענתה הזמרת: "מלודי, לא יותר מידי פופ ומרגיע, מאוד מרגיע". הקליפ של השיר צפוי להשתחרר ממש בימים הקרובים.

 

ג'י איזי שמתארח בשיר ומוכר לכולנו בעיקר בזכות הלהיט המשותף שלו עם ביבי רקסה "Me Myself & I", התראיין לפני כשבועיים לתחנת הרדיו Kiss Fm וחשף איך שיתוף הפעולה בינו לבין בריטני נוצר: "הייתי בהופעה באוסטרליה ואמרו לי שבריטני רוצה אותי בסינגל החדש שלה ולא האמנתי". "קיבלתי את המייל והאזנתי לשיר והייתי בהלם, זה שיר ענק!" כשהתבקש לתאר את השיר, ענה הראפר; "זה נשמע אדיר וזה ילך מעולה במעודונים ברדיו, הוא חוצה ז'אנרים ומאגד בתוכו הרבה השפעות".

"Make Me" מגיע יותר משנה לאחר צאת הסינגל המשותף של בריטני עם איגי אזליה - "Pretty Girls" שהצליח לאכזב את מרבית ממעריציה ההדוקים של הכוכבת ונכשל מבחינה מסחרית, מה שגרם לפריצת הסכסוך המתוקשר בין הכוכבות לאחר שאיגי האשימה את בריטני בכישלונו של השיר עקב המחסור בפורמו וההופעות טלויזיוניות משותפות של השתיים. הסינגל החדש הינו הטעימה הראשונה מאלבומה החדש והתשיעי של הזמרת שייצא מאוחר יותר השנה וצפוי לכלול גם את השיר "Private Show" שהצצה אליו תוכלו לקבל בפרסומת הבושם החדש של הכוכבת הנושא את אותו השם.

תגובות