עולה חזרה: האזינו לסינגל החדש של קייטי פרי. צילום מסך מיוטיוב

עולה חזרה: האזינו לסינגל החדש של קייטי פרי

קייטי פרי משחררת סינגל חדש מתוך אלבום רביעי שבדרך במיוחד לכבוד המשחקים האולימפיים שיתקיימו בריו, אז מה חשבנו עליו?

מלכת הפופ, קייטי פרי, שסללה את דרכה בשנת 2008 עם הלהיט "I Kissed A Girl" והוציאה את האלבומים "One Of The Boys" "Teenage Dream" ו "PRISM", ואיתם מכרה מעל ל11 מיליון עותקים ויותר מ80 מיליון סינגלים חוזרת אלינו לאחר הפסקה של שנתיים. לאחרונה קייטי סיימה לעבוד על האלבום האולפן הרביעי שלה שצפוי לצאת עוד השנה, קייטי החלה לעבוד על האלבום עוד בעיצומו של סבב ההופעות "Prismatic World Tour" שהוא הסבב הכי גדול שקייטי קיימה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבוקר שיחררה קייטי באופן מפתיע ולא צפוי את הסינגל "Rise", ללא שום הודעה מוקדמת וללא הכנה מראש, וסינגל זה משמש גם לפסקול הרשמי של המשחקים האולימפיים שבריו, הלילה צפוי לצאת הקליפ לסינגל.
פחות מארבע שעות מאז שחרור הסינגל הוא עומד במקום ה-6 באייטונס שבארצות הברית. בטוויטר צייצו תמונות של מטוסים שריססו באוויר את הכיתוב "Rise" מה שגרם להתרגשות רבה והבנה כי קייטי מקדמת סינגל חדש, בסופו של דבר קייטי אישרה כי זה סינגל והוסיפה שזה רק ה"מנת פתיחה", ואנחנו לא יכולים לחכות לשמוע את השירים הבאים.
 
 
 
 
השיר מסוג פופ- קליט שלא נשמע בעבר על ידי קייטי ובהחלט מסתמן כעוד להיט מוצלח מבית היוצר של קייטי פרי, את השיר כתבה קייטי והפיקה עם מקס מרטין, לשיר יש משמעות חשובה מאוד ונכונה למה שקורה בעולם, קייט הוסיפה ואמרה כי השיר התבשל אצלה בפנים כבר שנים וסוף סוף הגיע אל פני השטח, השיר מסתמן להכנס לאלבום הרביעי, וזמין בiTunes ובאפל מיוזיק ובהמשך צפוי להשתחרר בערוץ הVEVO הרשמי של קייטי.
 
הרשת עצמה גועשת על שיחרור השיר החדש והתזמון שלו דווקא שעות לאחר שיחרור סינגל הקאמבק של מלכת פופ אחרת, בריטני ספירס. וזו לא הפעם הראשונה שמשחררת קייטי סינגל באותו היום ביחד עם בריטני, היא עשתה זאת גם כאשר שיחררה את "Dark Horse" ביחד עם "Work Bitch" לפני 3 שנים. האם מדובר ביריבות בין השתיים או סתם צירוף מקרים? את זה אתם יכולים לשפוט בעצמכם.
 
תגובות