האזינו: מייג'ור לייזר מארחים את ג'סטין ביבר ומו בסינגל חדש . צילום מסך מיוטיוב

האזינו: מייג'ור לייזר מארחים את ג'סטין ביבר ומו בסינגל חדש

ההרכב המוזיקלי מייג'ור לייזר הוציא הבוקר את "Cold Water", שיר חדש וסנונית ראשונה מתוך אלבומם הבא והרביעי במספר אשר צפוי לראות אור בתחילת השנה הבאה, כל הפרטים בכתבה המלאה

לאחר שארבעת הסינגלים האחרונים של ההרכב מתוך אלבומם השלישי "Peace Is The Mission" נכשלו במצעדים, חברי הלהקה מנערים מעליהם את הכישלון ומנסים שוב עם סינגל חדש מתוך אלבום הבא, את השיר החדש מבצע לא אחר מאשר ג'סטין ביבר יחד עם הזמרת הדנית שכבר ביצעה את הסינגל המוביל הקודם של ההרכב - "Lean On" שהפך להצלחה מסחררת והגיע למקום הרביעי מצעד הבילבורד האמריקאי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לסינגל החדש, קוראים כאמור, "Cold Water" ועליו עבדו ממובילי תעשיית המוזיקה בשנים האחרונות. את השיר הפיקו חברי להקת מייג'ור לייזר יחד עם המפיק בני בלנקו שאחראי בין היתר על הלהיט "Same Old Love" של סלינה גומז. את השיר כתבו הזמר המצליח אד שירן והזמר הפחות מוכר ג'יימי סקוט שאחראי על כתיבתם של מרבית שירי להקת וואן דיירקשן. ג'סטין מבצע את השיר ברובו כאשר MØ בעיקר מבצעת את קולות הרקע ואת הגשר. למרות כל המפיקים והכותבים שעמלו על השיר התוצאה עדיין חלשה ומאכזבת הגורמת לשיר להישמע כאילו נשלף ישר מארכיון דמואים מהשנים הקודמות, מילותיו של השיר גדושות בקלישאות פופ חרושות הנשענות על ביט משעמם וממוחזר הנשמע כמעט זהה לחלוטין ליתר שירי ההרכב וכרגע הסיכוי היחיד שיש לשיר להפוך ללהיט אמיתי מתבסס אך ורק על שמו של ג'סטין.

 

דיפלו, חבר ההרכב ומפיק בפני עצמו סיפר כיצד השיר נוצר: "ניסיתי לחבר בין בני בלנקו ואד שירן כבר שנים במטרה למצוא את השיר הנכון עליו נוכל לעבוד כולנו ביחד וברגע ששמעתי את השיר הזה ידעתי שזה זה. הטיימינג היה מושלם ופנינו לג'סטין ביבר שגם התאהב בשיר. חשבתי שזה יהיה מעניין לשלב בשיר קול נוסף ומכיוון שהיא משפחה, פניתי ל-MØ והחלטנו לנסות ולהביא את הטוב ביותר שלנו כדי ליצור משהו מרענן ומעניין".

השיר "Cold Water" הוא הסינגל המוביל מתוך האלבום הבא של ההרכב הנקרא "Music Is the Weapon" שמועד יציאתו מתוכנן כרגע לסוף 2016-תחילת 2017 וזאת בתנאי שלא יהיו שינויים ואילוצים של הרגע האחרון. מדובר באלבום הרביעי של הרכב אשר מגיע לאחר שאלבומם הקודם יצא בינואר של השנה שעברה וממנו יצא הלהיט העולמי "Lean On", למרות ההצלחה של השיר, ארבעת הסינגלים שהגיעו לאחר מכן נכשלו בזה אחר זה וכפי שזה ניראה עכשיו גם הסינגל החדש אינו מיועד לגדולות.

תגובות