הבנות שיגרמו לכם לשחרר את הילד שבכם. צילום פרטי

הבנות שיגרמו לכם לשחרר את הילד שבכם

ארבע בנות מכיתה י' בבית הספר "בית בירם" בחיפה, החליטו ליצור במסגרת מגמת תקשורת, דיפלומטיה וקולנוע בבית הספר, קליפ מיוחד עם מסר חשוב - "שחרר את הילד שבך". צפו בו גם אתם

ליהי רוזנוסר, נערה בת 16 מבית הספר הריאלי העברי בחיפה - "בית בירם", החליטה במסגרת מגמת תקשורת, דיפלומטיה וקולנוע בבית הספר, יחד עם שלוש מחברותיה, להפוך את חלומן הקטן לתוצר מוחשי, וליצור קליפ שדרכו הן העבירו מסר בעל חשיבות רבה.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ המושקע, מלווה בשיר "levels" של ניק ג'ונס, שיר עכשיווי במוזיקת הפופ של 2016, שיצא לפני פחות משנה וכבר זכה למעל שלושים מליון צפיות. ליהי ושלושת חברותיה, ארבעתן רק בכיתה י', באות במסר שהופך את הקליפ מסתם קליפ של קבוצות תלמידות, לקליפ אחר ומיוחד מאוד. המסר בקליפ חד וברור מאוד – "שחרר את הילד שבך".  מטרת הקליפ וחשיבותו היא להוכיח שהכל אפשרי, שצריך לחלום ולהגשים, ותמיד לשאוף הכי גבוה. ללכת עם החלומות, והכי רחוק שרק אפשר.  

 

בדיוק כמו הבנות, כולנו מאמינים כי לקליפ יש מקום להיחשף, ושנושא זה הוא נושא אשר כולם צריכים להכיר בו. בנוסף לכל, מדובר בקליפ מצחיק ומשעשע אשר מותיר רושם שגורם לנו לחשוב על המסר, ולהבין אותו לעומק אך בו זמנית לחייך. השיר "levels" שברקע, תורם וגורם לנו לזוז בדיוק כמו האיש בקליפ, וההרגשה הזאת בהחלט משרה אווירה כיפית וטובה בעת הצפייה.

ליהי רוזנוסר, הבמאית והעורכת של הקליפ, סיפרה לנו עליו: "הקליפ מתאר את אסף שרמן, צעיר בן 26, שחי את חייו בשגרה אפרורית. יום רודף יום עד שרגע אחד במעלית בדרך לעבודה, אסף נותן לילד שבו לצאת מעט לחופשי ומגלה כי השחרור מדבק. ניסינו ליצור קליפ שונה, לא עוד קליפ רגיל של מגמות קולנוע בבתי הספר השונים בארץ. השונות שלו, נובעת בעיקר מהמסר שבו עוסק הקליפ - "שחרר את הילד שבך", מסר שאינו נפוץ בדרך כלל בקליפים או בסרטים במגמות הקולנוע בבתי הספר בפרט, אך בישראל בכלל. אנחנו 4 נערות שהתחילו ממחשבה קטנה וחלום קטן אך כזה, שהיה לנו לתוצר מוחשי ושלנו לחלוטין. הקליפ הזה הוא לגמרי ההוכחה שלנו לעצמנו שהכל אפשרי וכל חלום הוא בר מימוש אם מספיק מאמינים ומוכנים ללכת עד הסוף. אותנו לימדו שתמיד צריך לשאוף הכי גבוה שאפשר, לכן יצרנו גם קליפ כזה ש"צועק"- לכו עם החלומות שלכם! ולכו איתם הכי רחוק שרק אפשר! קליפ שילדים ובני נוער אחרים בישראל יוכלו להתחבר אליו, אך באותה המידה גם מבוגרים, כי להשתחרר מדי פעם, לצחוק ולחייך אפשר ורצוי בכל גיל ובכל זמן בחיים".

תגובות