הגיע הזמן: חבר נוסף מלהקת וואן דיירקשן בדרך לאלבום סולו ראשון . צילום מסך מיוטיוב

הגיע הזמן: חבר נוסף מלהקת וואן דיירקשן בדרך לאלבום סולו ראשון

הזמר ליאם פיין, שעד כה מוכר לנו בעיקר בזכות היותו חלק מלהקת וואן דיירקשן עומל על קריירה חדשה מתוך תקווה שכולם בקרוב יכירו אותו בתור אמן סולו בפני עצמו. כל הפרטים על הדיל החדש של הכוכב

לאחר שחבר להקת וואן דיירקשן לשעבר, זאיין מאליק, היה הראשון מבין חברי הלהקה לפתוח בקריירת סולו לא רעה בכלל ואף הצליח להכניס גם את אלבומו הראשון "Mind of Mine" וגם את הסינגל המוביל מתוכו "Pillowtalk" למקום הראשון המצעד הבילבורד האמריקאי, חבר נוסף של הלהקה הולך בדרכו ופותח בקריירת סולו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ליאם פיין, חבר הלהקה שהתפרקה בחודש מרץ האחרון, הכריז אמש דרך הטוויטר על יציאתו לקריירת סולו והצטרפותו לחברת התקליטים "Capital UK" שתייצג אותו בבריטניה ודרכה הוא צפוי להוציא את אלבום הבכורה שלו עליו הוא יתחיל לעבוד ממש בימים הקרובים. בהצהרה הרשמית שנתן הזמר מסר: "אני שמח על הצטרפותי לקפיטול רקורדס, יש להם היסטוריה מדהימה של אמנים, ואני מקווה שאוכל ללכת בעקבותיהם". ליאם כמובן התייחס ללהקה שהביאה לפריצתו והוסיף: "וואן דיירקשן תמיד תהיה הבית והמשפחה שלי אבל אני מתרגש לראות לאן השלב הבא יוביל אותי".

מי שעוד הביע את התרגשותו לאור ההצטרפות של ליאם ליוניברסל היה ניק רפאל נשיא חברת קפיטול רקורדס: "אנחנו מתרגשים מאוד לעבוד עם ליאם, זה נדיר שיש לך את ההזדמנות לחתום על חוזה עם בחור בן 22 מוכשר ואמביציוני שכבר כבש את העולם". משמעות חתימתו של ליאם בקפיטול השייכת ליוניברסל היא שהוא למעשה הראשון מבין חברי הלהקה שעוזבים את קבוצת סוני המלווה את הלהקה עוד מימי הקמתה בשיתוף חברת התקליטים של סיימון קוואל Syco, שכן זאיין מאליק והארי סטיילס שכבר חתמו על חוזי הקלטות בחרו להישאר תחת חברות התקליטים השייכות לסוני.

בנוסף, בימים אלו עומד הזמר בפני החלטה נוספת, ובקרוב יצטרך ליאם לבחור מי מבין חברות התקליטים של יוניברסל תייצג אותו ותפיץ את המוזיקה שלו באמריקה שכן החוזה החדש תקף אך ורק לבריטניה. האלבום של הזמר אמור לצאת בעוד כשנה ואנחנו כמובן נמשיך לעקוב ולעדכן.

תגובות