עצוב: הקליפים האחרונים שצילמה כרסטינה גרימי יצאו בחודש הקרוב. צילום: gettyimages

עצוב: הקליפים האחרונים שצילמה כרסטינה גרימי יצאו בחודש הקרוב

חודש וחצי לאחר הטרגדיה, התקבלה הודעה על יציאת סדרת קליפים שכריסטינה גרימי צילמה כבר בחורף, כל הפרטים על היציאה שלהם וההפקה שלהם בכתבה המלאה

עוד לא עברו חודשיים מהרצח הטראגי של הזמרת כריסטינה גרימי, בגיל 22 בלבד בניו אורלינס, וכבר אנו מתוודעים על יציאת סדרת קליפים שכריסטינה צילמה בפברואר. הקליפים יצאו באוגוסט, ויעקבו אחרי גרימי במסע לחיפוש אחר מסלול חייה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על הקליפים המושקעים גרימי עבדה לא מעט. לא מעט שעות של כריאוגרפיה וצילומים, ממש לפני שיצאה למסע ההופעות "Wild Free". סדרת הקליפים הזו, שמלווים את שיריה האחרונים של גרימי שיצאו כחלק מהEP שלה "Side A" , תעלה לערוץ היוטיוב שלה, כמו כן גם לעמוד הפייסבוק שלה. 

הקליפ הראשון הוא לשיר "Snow White" ויצא ב11 באוגוסט, בדיוק חודשיים לאחר פטירתה, בפרמיירה מיוחדת באתר הבילבורד האמרקיאי. 3 הקליפים האחרים – "Anybody's You", "Deception" ו-"Without Him"  יצאו לפי הסדר, בהפרשים של שבוע כך שהאחרון מביניהם יצא בראשון בספטמבר. להודעה התווספה בקשה בטוויטר: "בכל פעם שאתם בוחרים לצפות בסרטונים הללו, צייצו ציוץ עם #ChristinaGrimmie, וכך נהפוך אותה לטרנד לאורך החודש"

השיר האחרון ששרה כרסטינה, חלק מהEP המדובר
 
תגובות