אליעד נחום בסאמר לאב 2016: "יש פה וויב של MTV". צילום: קקטוס

אליעד נחום בסאמר לאב 2016: "יש פה וויב של MTV"

אירוע הקיץ של קוקה קולה, הסאמר לאב, מתרחש בימים אלו ממש. ביקרנו שם ופגשנו את האמנים שמופיעים וביניהם אליעד נחום, סטטיק ובן אל, ואפילו עילי בוטנר וילדי החוץ. למה הם מתגעגעים מתקופת הנוער שלהם ומה זה "סאמר לאב" בשבילם? כל התשובות

יצאנו לאירוע הקיץ של חברת קוקה קולה, הסאמר לאב, בשביל לראיין את האמנים שמופיעים על הבמה הגדולה. אז בין מתחם הגיימינג למתחם הביוטי, איך המופיעים העבירו את הקיץ שלהם בתור בני נוער? ומה הדבר שהם הכי מתגעגעים אליו מתקופת הנוער שלהם?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה זה סאמר לאב בשבילכם?

עילי בוטנר וילדי החוץ: עילי החליט שזה "מפגש עם המון בני נוער מכל הארץ ולחוות דרכם את הנעורים שלנו שנעלמו. לקבל אהבה בצורה מאוד מרוכזת", אדר החליטה שמבחינתה זה "חופש".

סטטיק ובן אל: "קודם כל זה אירוע קיץ ענק ענק של קוקה קולה, אני חושב שהם הרימו פה משהו אדיר וזה נראה מטורף ובלאגן. זה כיף מאוד שנותנים לבני נוער מקום בטוח להיות בו, אני חושב שזה מאוד חשוב".

אליעד נחום: "זה מזכיר לי את התקופה שהייתי נער והייתי הולך לכל הפסטבלים והכל. עכשיו זה להיות מצד השני - אם בתור ילד הייתי רואה את הדג נחש ואת מוקי, עכשיו אותם הנערים רואים אותי על הבמה. זו סגירת מעגל בשבילי. יש פה וויב של MTV, מרמת הארגון והסדר ועד לרמת הסאונד וההופעה". 

גיא ויהל: "היינו בתור ילדים, זה היה פחות מסודר ומושקע. קולה הצליחו להרים פה דברים מגניבים. אתמול בלילה רצינו לקחת אוהל ולהצטרף לכל החבר'ה שם".

דניאל אסייג: "זה אחד הפרויקטים הכיפים והגדולים שלקחתי בו חלק. אתה יודע אני מופיע לנוער כל שנה, ומכל הסוגים (כנסי מתגייסים וכאלו שעיריות הזמינו). פה יש לך במת יום עצמאות והמון בני נוער שבאים להינות עד שעות. גם ב1 וחצי הם יבואו ויהיו כאלה שיבואו וישנו מאחורי הקהל. זה אירוע מטורף!"

עילי בוטנר וילדי החוץ
עילי בוטנר וילדי החוץ © צילום: קקטוס

איך הרגשתם שהזמינו אתכם להופיע פה?

עילי בוטנר וילדי החוץ: "כבוד מאוד גדול, אנחנו מאוד אוהבים בני נוער ואנחנו פוגשים אותם בהרבה הופעות שיש לנו. זה ריכוז מאוד גדול של בני נוער והדור המהמם הזה".

סטטיק ובן אל: "כבוד ענק. אנחנו לא ציפינו לזה, כל דבר זה ברכה".

אליעד נחום: "מגניב, מרגש. בסך הכל הקהל בוחר ואומר את דברו, זה כיף מאוד שבחרו אותי. אני לא מצפה להזמנה להופיע, כל דבר שקורה אני מקבל באהבה ואני מעריך. אז אני מעריך שהזמינו אותי". 

גיא ויהל: "זה כיף גדול וזה נחמד מאוד", הם מספרים שלפני שנתיים הם היו אמורים לבוא, "אבל חברינו בעזה החליטו לעשות קיץ קצת אחר, אז זה קרה רק עכשיו".

דניאל אסייג: "כיף גדול. אני רואה את התמורה בשטח לעבודה. אני הרבה שנים הופעתי בפני בני נוער, אך בחיים לא עשיתי מופע שכזה מיוחד ואינטנסיבי שכולו נוער".

אליעד על הבמה
אליעד על הבמה © צילום: קקטוס

איך אתם הייתם מעבירים את הקיץ שלכם בתור בני נוער?

עילי בוטנר וילדי החוץ: אדר ישר אומרת "באכילה" בזמן שאוהד החליט לספר על כך ש"לי היה מנוי לבריכת אונים, הייתי ממש ממש משועמם". עילי מספר שבתור ילד שהיה בקיבוץ, "הייתי הרבה בים, הרבה בבריכה והרבה בטיולים".

סטטיק ובן אל: סטטיק מחליט שהוא "בים" ובן אל מחליט שדווקא הוא היה מעביר את הקיץ "על המחשב".

אליעד נחום: "גיטרה בים, במזח בבת ים, מסתלבט. מבחינתי זה חברים. וים, הרבה ים ים ים". 

גיא ויהל: שניהם מסכימים ש"צמח, פסטיבל ארד, ניצנים, כל מיני אירועים כאלו. בעיקר ים, מוזיקה".

דניאל אסייג: "בעיקר בלעשות שטויות. הייתי יושב ועשוה מתיחות בטלפון ומקליט. אף פעם לא הייתי באירוע שכזה, בזמני זה היה קוקה קולה ווילג', חברים שלי היו הולכים לזה ואני לא לקחתי חלק. הפעם יוצא לי לראות את זה מהצעד העוד יותר טוב".

סטטיק ובן-אל תבורי
סטטיק ובן-אל תבורי © צילום: קקטוס

מה הדבר שאתם הכי מתגעגעים אליו מתקופת הנוער שלכם?

עילי בוטנר וילדי החוץ: התשובה "הילדות" עלתה די במהירות ואדר אחר כך הסבירה "אני הייתי הולכת למחנות קיץ של הצופים כל שנה ולזה אני מתגעגעת".

סטטיק ובן אל: סטטיק מחליט ש"בית ספר, זה היה ענק. אתה יכול לעשות את הכותרת של הכתבה: 'סטטיק ממליץ לילדים להישאר בבית ספר', לגמרי", בן אל מחליט שהוא דווקא אוהב את אחרי בית הספר ואומר ש"את הבלאגן עם החברים ואת השטויות".

אליעד נחום: "הדבר שאני הכי מתגעגע אליו ואני הכי אהבתי את התקופה לפני הגיוס. זו תקופה שאתה לא עושה בה כלום ואתה עובר מחיי נער לחיי בוגר". 

גיא ויהל: "חופש גדול, כל פעם בסוף החופש הגדול זאת השביזות הכי גדולה שיש. מתגעגעים לחבר'ה ולאנשים". 

דניאל אסייג: "זה מפתיע, אבל לבית ספר. זה משהו שאתה חושב שבחיים לא תתגעגע אליו, אבל אחרי זה שאתה גודל אתה מבין שזה השלב היותר כיף בחיים. אתה אומר לעצמך ש'וואלה, זה דווקא היה שלב טוב של החיים' ואתה מרוכז בהנאה נטו".

גיא ויהל
גיא ויהל © צילום: קקטוס

לאיזה מתחם בסאמר לאב אתם הכי מתחברים אליו?

עילי בוטנר וילדי החוץ: אוהד קבע שמבחינתו זה מתחם "קולנוע", אדר החליטה שהיא תלך ל"ספורט" ועילי דווקא למתחם "קולנוע".

סטטיק ובן אל: שניהם מסכימים פה אחד שהמתחם של שניהם הוא "גיימינג". סטטיק אומר שהוא מתנגד ממש לפוקימון גו ובן אל מספר שיום אחרי שזה יצא הוא הפסיק כי "זה נהיה מיינסטרים מדי".

אליעד נחום קצת התמהמה וחשב על התשובה שלו, ובסופו של דבר הכריע ש"גיימינג. אני לא משחק בפוקימון, אני מעדיף את האקס בוקס עם החברים לשחק איתם פיפא וזה מספיק לי".

גיא ויהל: גיא החלטי ש"בלילה יש יריד כמו בלונה פארק וזה ממש מגניב" ואילו יהל קבע שמבחינתו זה "קולנוע, לא אכפת לי איזה סרט, נולד לי ילד ואני מת כבר שהוא יגדל בשביל ללכת לראות איתו סרט ולאכול פופקורן".

דניאל אסייג: "ראיתי שיש שם שולחנות פינג פונג וזה, שזה ממש מגניב לאללה. זהו, אני אחר כך אעשה סיבוב ואבין הרבה יותר טוב מה יש באירוע הזה".

דניאל אסייג
דניאל אסייג © צילום: קקטוס

 

תגובות