זורחת: קייטי פרי משחררת קליפ חדש ומפתיע. צילום מסך מיוטיוב

זורחת: קייטי פרי משחררת קליפ חדש ומפתיע

מלכת הפופ, קייטי פרי, שיחררה הלילה את הקליפ החדש שלה לשיר "Rise" לאחר שנתיים של הפסקה והיא מפתיעה אותנו שוב הפעם עם קליפ לוהט והיסטרי, כל הפרטים בכתבה המלאה

מלכת הפופ, קייטי פרי, חוזרת אלינו עם קליפ חדש לסינגל האולימפי "Rise", והיא שוב מפתיעה ומצליחה לכבוש אותנו בגדול, אחרי להיטים גדולים כמו "Roar" ו"Part Of Me" המלווים בקליפים מדהימים ביופים איתם זכתה בעשרות פרסים היא מוציאה סוף סוף את הקליפ לסינגל הראשון שלה מתוך האלבום הרביעי שמתוכנן לצאת בקרוב.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
ביולי שחררה קייטי את הסינגל "Rise" והיום היא חוזרת עם קליפ חדש ולוהט בו היא נראית במשך כל הקליפ נאבקת עם המצנח שלה בשביל לעוף, ובסופו של דבר היא עולה חזרה עם המצנח ועפה, או יותר נכון זורחת. מדובר על קליפ מעורר השראה שצולם והופק היטב ותפור למידותיה של קייטי.
 
 
 
הסינגל המדובר נועד לשמש גם כהמנון הרשמי למשחקים האולימפיים בריו שנפתחים היום, ומאז שהשתחרר ברחבי העולם הפך ללהיט ענק ואף הגיע למקום ה11 במצעד הבילבורד האמרקיאי והפך לאחד מהשירים הנמכרים ביותר באייטיונס ברחבי העולם בשבוע האחרון. הקליפ המושקע והמרשים הזה הופק על ידי פול גורי, אשר עבד בעבר עם אמנים כמו ג'ון לנון, ובהחלט הביא תוצאה מרשימה, כולנו יודעים שהקליפים של קייטי מושקעים ולכן ציפנו לקליפ בסדר גודל כזה.
תגובות