הדרמה סביב הקליפ החדש של בריטני ספירס. צילום מסך מיוטיוב

הדרמה סביב הקליפ החדש של בריטני ספירס

שלושה שבועות לאחר צאתו של הסינגל "Make Me..." עם ג'י איזי, בריטני ספירס מוציאה היום רשמית את הקליפ של השיר ובואו נגיד שזה לא מה שאנחנו ושאר המעריצים ציפנו לו, כל הפרטים בכתבה המלאה

בימים אלו, נסיכת הפופ המיתולוגית, בריטני ספירס, עומלת על שיחרור אלבומה החדש והתשיעי במספר שיראה אור עוד פחות מחודש. הסינגל הראשון מתוך האלבום נקרא "Make Me..." ומארח את הראפר המצליח ג'י איזי. היום, לאחר המתנה של כשלושה שבועות, הועלה הקליפ של השיר לערוץ ה/Vevo של הזמרת. בקליפ, ניראת בריטני עורכת אודישנים לגברים יחד עם הרקדניות שלה בחיפוש, כפי הניראה, אחר החבר הבא שלה. בין הגברים שעושים אודישנים תוכלו למצוא גם את הרקדן הישראלי אסף גורן שהשתתף בתוכנית הריאלטי TLV של ערוץ הוט בידור ישראלי כמו שדיווחנו מוקדם יותר היום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

על אף שמדובר בקליפ חביב למדי בו נראת בריטני לוהטת יותר מתמיד, מעריציה של הזמרת זועמים במיוחד על הכוכבת המביעים את תסכולם ברשתות החברתיות של הזמרת ובתגובות לקליפ ביוטיוב. אז מה בדיוק קרה שכל כך הרגיז את המעריצים? בתחילת חודש יוני האחרון בריטני צילמה קליפ נוסף לשיר, בקליפ בריטני צולמה כאשר היא זורקת טלוויזיה מחדר שינה אל תוך בריכה, רוקדת בתוך כלוב כשעל גופה רק בגד גוף אדום ואף הורסת בית באמצעות דחפור ועוד סצנות רבות שנותרו בסוד שאת חלקן תוכלו לראות בקטע בין דקה וחצי שדלף מהצילומים המקוריים. על פי השמועות, בריטני לא הייתה מרוצה מהתוצאה הסופית של הקליפ אשר הרגישה לה מינית מידי ודרשה לחתוך את הסצנות הבעייתיות, מה שככל הניראה גרם לסכסוך בינה לבין הבמאי של הקליפ דיוויד לה-שפאל שהוצא מפרישה על מנת לעבוד עם הזמרת על מה שניראה כמו אחד מהקליפים האיקונים והסנסציונים של השנים האחרונות, סכסוך שהסתיים בדרישתו של הבמאי להסיר את שמו מהקרדיטים על הקליפ ובהחלטתם של בריטני וממנהליה לצלם קליפ חדש לגמרי.

 

צילומי הקליפ השני נותרו בסוד ועד שיחרורו הרשמי מעריציה לא ידעו בוודאות שזה מה שהולך לקרות על אף שמועות רבות שהתפרסמו שבשבועות האחרונים על חוסר שביעות רצונה של בריטני מהקליפ המקורי ועל צילומי קליפ נוסף. השערות חדשות אגב, המתבססות על הכך שהקליפ הרשמי מסיים במילה "קאט" הן שלמעשה מדובר בשני חלקים - החלק הראשון בו בריטני עורכת באודישנים לצילומי קליפ חדש והחלק השני שהוא בעצם הקליפ הסופי והמקורי שצולם ביוני. חשוב לציין שכרגע אין אישור רשמי לאף אחת מההשערות הקשורות לקליפ ולנו רק נותר לחכות ולראות האם תהיה התפתחות בעניין.

בכל מקרה, בדבר אחד מעריציה של הזמרת בהחלט יכולים להתנחם וזהו שיחרור של "Glory", אלבומה החדש והתשיעי במספר של ספירס שיראה אור רשמית בתאריך 26.8.2016 ומגיע כמעט שלוש שנים לאחר צאת האלבום הקודם של הזמרת "Britney Jean". האלבום החדש יכלול את הסינגל המוביל "Make Me..." ואת הסינגל הקידומי "Private Show" שיצא ביום חמישי האחרון וכמו כן עוד 15 שירים חדשים להם אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

תגובות