הפתעה לא נעימה: הודלפו שני שירים מאלבומו של עומר אדם. צילום: משה פיני סילוק

הפתעה לא נעימה: הודלפו שני שירים מאלבומו של עומר אדם

עומר אדם עובד על אלבומו השישי במספר, ממנו כבר שחרר את הסינגלים המצליחים "אחרי כל השנים" ו"שדות של תירוצים". עד צאת האלבום תכנן אדם לשחרר סינגלים נוספים, אך מה שהוא לא חזה הוא ששני שירים מן האלבום יודלפו בלא ידיעתו - בדיוק כמו שקרה לפני מספר שעות. כל הפרטים

עומר אדם, מוכר כאחד הזמרים הטובים והמצליחים שנראו כן לאחרונה, הכרנו אותו לראשונה בתכנית הראליטי "כוכב נולד" שם השתתף בעונה השביעית. מאז הספיק אדם להוציא חמישה אלבומים, להעלות מופע משותף עם משה פרץ, לזכות במיליוני צפיות ביוטיוב ובפרסים רבים. בימים אלה עובד אדם הצעיר על אלבום שישי במספר. לאחרונה הוציא שני סינגלים מתוך האלבום "שדות של תירוצים" ו"אחרי כל השנים" אשר שניהם זכו להצלחה גדולה ואף הגיעו יחד ליותר משמונה עשרה מיליון צפיות ביוטיוב.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי: 

לקראת האלבום החדש צפויים לצאת עוד שני סינגלים, האחד - "שנים אבודות" ואילו השני הוא דואט - "כותב לך" יחד עם לירן דנינו שחוזר לשתף פעולה עם אדם מאז הריאליטי המשותף. אך היום (שבת), באופן מפתיע שאנו לא רגילים לראות במוזיקה הישראלית - הודלפו שני השירים המסקרנים - ממש כמו שקורה לטובים ביותר בחו"ל. את השירים, העלו (באופן לא חוקי כמובן) עמוד פייסבוק מוזיקלי ומהר מאוד הפך את ההדלפה לויראליות מקומית.

השיר הראשון הוא "שנים אבודות" מצליח לסחוף אותנו עם המילים העדינות והלחן הרגוע, דבר שפחות מאפיין את אדם הצעיר וראינו את זה במספר קטן של שירים מבית היוצר שלו. אדם, מצליח לגרום לנו להקשיב לכל מילה ומילה בשיר ומוכיח לנו שהוא יודע גם לרגש ולא רק לעשות "שמח". הלחן טוב גם הוא וקולו של אדם מצליח לעמוד בשיר בצורה מעולה ונוגעת. אנחנו אהבנו את החידוש מבית היוצר של אדם ולנו יש תחושה שהוא יגיע רחוק בדיוק כמו השירים האחרונים של הזמר המוכשר שנתן לנו עוד פיסה מהכישרון שלו. 

ונעבור לדואט החדש והמפתיע יש לציין, ההיכרות של דנינו ואדם נוצרה ב"כוכב נולד" שם השתתפו השניים בעונה השביעית של אותו ריאליטי. אמנם, לא זכור לנו חיבור של השניים מאז וזאת אולי מהסיבה שהמוזיקה שלהם שונה מאוד זו מזו. השיר החדש בעצם מפגיש בין שני כשרונות לא קטנים ומצליח ליצור יחד שיר מעולה שלא חשבנו לעולם שיכול להיווצר, על החיבור הזה אנחנו מודים שלעולם לא חשבנו וזו כנראה הסיבה שדי הופתענו ממנו אך אין ספק שהתוצאה הסופית שלו מצליחה גם היא להפתיע אותנו. החיבור בין השניים הוא לא פחות ממושלם ונותן לשניהם לבוא לידי ביטוי באופן מיוחד ומושך.

סך הכל אנחנו הופתענו גם מהחיבור ב"כותב לך" וגם מהחידוש של אדם ב"שנים אבודות" כך שאין לנו בכלל ספק שגם שירים אלה כמו שיריו האחרים של הזמר יצליחו ואנחנו כבר מחכים לשמוע מה הכין לנו בשאר האלבום. יש לציין כי נכון לעכשיו לא ברור מה יעלה בגורל השירים והאם הם עוד עתידים לצאת כסינגלים באופן רשמי לפני צאת האלבום לחנויות.

נכון למועד פרסום הכתבה - השירים המודלפים לא הוסרו מהרשת.

תגובות