מזל טוב: נתן גושן מתחיל עשור חדש בחייו!. צילום מסך מיוטיוב

מזל טוב: נתן גושן מתחיל עשור חדש בחייו!

הזמר המוכשר משנה קידומת ל30 ואנחנו חשבנו שזו הזדמנות מצוינת לפלייליסט מיוחד של הזמר, אז אילו שירים נכנסו לרשימה?

נתן גושן, פרץ לחיינו עם הלהיט "כל מה שיש לי" אך לא הרבה יודעים שגושן החל את דרכו המוזיקלית עוד הרבה קודם כאשר כתב שירים לאמנים כמו רוני דלומי, לירן דנינו ועוד. מאז אותו להיט הספיק גושן להוציא שלושה אלבומים מצליחים במיוחד ואף לזכות בפרסים נחשקים, בין להיטיו ניתן למצוא את "דברי איתי יותר", "עוד", "הייתי כאן", "איפה את" ועוד, היום עובד הזמר על אלבומו הרביעי כאשר סינגל ראשון ממנו כבר שמענו - "זה שלנו" שזכה גם הוא להצלחה גדולה וגרם לנו לרצות לשמוע את האלבום המלא. לכבוד יום ההולדת של הזמר הכנו עבורכם את רשימת השירים שלו שאנחנו הכי אהבנו. מוכנים?

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

"מה אם נתנשק"

"מה אם נתנשק" יצא כחלק מהאלבום השני של גושן, כמו כל שיריו גם את שיר זה כתב והלחין גושן בעצמו. השיר בעצם מספר סיפור מאוד איניטמי בין בני זוג, השיר מצליח לסחוף אותנו עם המילים הנוגעות שבעצם נותנות הרגשה של סיפור מתפתח דבר ההופך את השיר למיוחד יותר, הלחן שבא לצידו מתחבר באופן מדהים למילים וסוחף אותנו גם הוא, קולו של גושן מצליח לחבר גם הוא לתוך החבילה מושלמת. השיר אגב זכה להצלחה גדולה ואף הגיע ליותר מ5 מיליון צפיות ביוטיוב!

מצליח לרגש ולסחוף אותנו
 

"גבולות היגיון"

מלבד "כל מה שיש לי" באלבום הראשון הושמע לנו גם השיר "גבולות היגיון" שגרם לנו באופן סופי להתאהב בגושן הצעיר, גושן הצליח לרגש אותנו עם שיר מיוחד שלא יצא לנו לשמוע קודם. בנוסף, הצליח גושן להוכיח שוב שהוא פה כדי להשאר. בשיר גושן מצליח להביא סיטואציה די מורכבת לשיר אחד מצוין ומרגש וזו כנראה הסיבה שכל כך אהבנו אותו.

שיר מוצלח במיוחד!
 

"מקום"

"מקום" נכנס לאלבומו האחרון של גושן שיצא לפני שנה, בשיר זה רואים יותר עוצמה ופחות רגש כמו שרואים ברוב שיריו של גושן. השיר עוצמתי ובעל מילים חזקות. בנוסף, השיר אמיתי ונשמע כי גושן שגם כתב והלחין את השיר מתחבר אליו ובעקבות כך הביצוע טוב אף יותר. אמנם השיר לא יצא כסינגל אך אין ספק שהוא מצוין ואף בין השירים הטובים ביותר של גושן הצעיר.

משאיר לנו טעם של עוד
 

"פנים אחרות"

גם "פנים אחרות" נכנס לאלבום הבכורה של גושן, בשיר זה יצא שוב מגבולות הרגש והתרכז בעוצמה, אמת ולחן אותנטי ועוצמתי מיוחד שגורם לנו להתמכר לשיר. השיר מצוין ונחשב לאחד הטובים של גושן. גושן הצליח בשיר זה להוכיח עד כמה הוא טוב ושהוא כאן כדי להשאר. סך הכל שיר מוצלח גם בלחן גם במילים וגם בקולו של גושן שמצליח לעמוד גם בעוצמה ולא רק ברגש.

עוצמתי ועמוק
 

"(Thinking About it (Let it go"

גם "(Thinking About it (Let it go" יצא כחלק מהאלבום השלישי של גושן. השיר באופן די מפתיע יצא באנגלית אך באופן לא מפתיע גם אותו הוא כתב והלחין בעצמו. השיר הפתיע לא רק בשפה האנגלית אלא גם ביציאה מהגבולות של גושן שהראתה המון. השיר מיוחד וטוב ואף צולם לו קליפ מיוחד ומגניב בחו"ל כיאה לסינגל באנגלית. השיר זכה להצלחה רבה ואפילו קיבל קאברים בינלאומים!

בינלאומי
 

 אנחנו מאחלים לגושן המון מזל טוב ועוד המון שנים של מוזיקה טובה!

תגיות
תגובות