חילוף ברגע האחרון: מארינה ואליעד יחממו את סיה. צילום: גלעד אילוז, אביב אברמוב

חילוף ברגע האחרון: מארינה ואליעד יחממו את סיה

אחרי שכולנו היינו בטוחים שהצמד המצליח של בן אל תבורי וסטטיק יחממו את הקהל לזמרת הבינלאומית שמגיעה ממש בשבוע הקרוב לישראל, סיה, גילנו שהתכניות קצת שונות

אחרי שחיכנו וציפינו ביום חמישי הקרוב זה סוף סוף קורה.  אחת מהזמרות המצליחות בעולם, סיה, מגיעה לישראל עם סיבוב ההופעות הכובש שלה. אז עד שסוף השבוע יגיע ואיתו אלפי האנשים שידחסו לקידמת הבמה יש עוד קצת זמן אך בנתיים אנחנו שומעים על שינוי קטן בתוכניות, או יותר נכון הכרזה רשמית על מי שהוטל עליהם הכבוד. על פי מגעים ראשוניים שבוצעו, מופע החימום שהיה אמור לעלות לבמה רגע לפני שכולנו נשיר את "Cheap Thrills" ואת "Chandelier" היה הצמד בן אל תבורי וסטטיק שללא ספק היו מבצעים את העבודה וגורמים לקהל להתחמם מעולה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (א'), נסגרו שני אמנים כדי להכין את הקהל לעלייתה של הכוכבת. הראשון הוא אליעד נחום, אחד הזמרים המצליחים ביותר בתעשייה בימים האלו, האחד שזכה בתואר שיר השנה עם הלהיט "מתוק כשמרלי". ולצידו הזמרת מארינה מקסימיליאן, שאותה כולנו זוכים עוד מימי "כוכב נולד" שכבר שם כולנו יכולנו לזהות בה משהו מושך ומעניין, וגמרה לכולנו להתאהב בה בזכות להיטים כמו "Hurricane".

מלהיטיו של אליעד
 

 אין ספק שהשינוי בשנייה האחרונה קצת מפתיע אך בכלל לא מאכזב, חיבור בין נחום למקסימיליאן הוא חיבור מסקרן שגורם לנו לרצות יותר ויותר להתקרב למופע ולראות את הביצוע.

תגובות