ביונסה תלמדי: אדל מראה לכולם איך מבטלים הופעה. צילום: gettyimages

ביונסה תלמדי: אדל מראה לכולם איך מבטלים הופעה

הזמרת אדל נאלצה לבטל אחת מהופעותיה בסיבוב ההופעות בארצות הברית, וידעה גם את זה לעשות בצורה יפה ומכבדת. אז איך היא הודיעה על כך למעריצים שלה ולמה? כל הפרטים

מזה כבר כמה חודשים שהזמרת אדל נמצאת בסיבוב הופעות בינלאומי שמלווה את אלבום הקאמבק הסנסציוני שלה – "25". הסיבוב התחיל באירופה, וכלל שם לא מעט פאדיחות ומקרים משעשעים, וכעת עובר במדינות רבות בארצות הברית. הסיבוב עתיד להיגמר באמצע חודש נובמבר, ועל פי דיווחים שונים אדל עתידה לקחת הפסקה נוספת מהקריירה בסיומו.

השבוע היו אמורות להתקיים שתי הופעות באריזונה (פיניקס) שנמצאת במערב ארצות הברית. הופעה אחת התקיימה כרגיל, ואת השנייה אדל נאלצה לבטל. אך במקום הודעת ביטול תמציתית וחסרת רגש כלפי הקהל המאוכזב, היא החליטה לצלם וידאו אישי שלה שבו היא מתנצלת ומסבירה לקהל את סיבת הביטול. את הסרטון העלתה אדל לעמודים שלה ברשתות החברתיות השונות המונים עשרות מליוני עוקבים.

 

A video posted by @adele on

בסרטון היא מספרת כך: "שלום לכולם, ובמיוחד לתושבי פיניקס. אני לא אוכל לקיים את הופעתי השנייה שתוכננה בעיר. אני כל כך מצטערת, יש לי צינון כבר כמה ימים והתעלמתי ממנו, ואחרי ששרתי בהופעה אמש הצינון החמיר. אם אעשה את ההופעה המתכוננת היא לא תהיה טובה". אדל ממשיכה בהתנצלותה הכנה: " אני מתנצלת מאוד לאכזב אתכם, ביטול הופעות זה דבר שאני לא רוצה לעשות, וניסיתי להימנע מזה. ניסיתי לשיר ולחמם את הקול כל הבוקר, ושום דבר לא קורה. אני שוב מתנצלת ואני יודעת שאנשים טסו ממקומות שונים והשקיעו מאמצים, זה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות, אבל אני חייבת לשמור על עצמי כי יש עוד המון הופעות בהמשך". אדל מסיימת עם הבטחה: "אני אקבע מועד חדש להופעה הזו, אני מבטיחה שאני אחזור לפה. מצטערת מאוד, ושיהיה לכם ערב נפלא גם בלעדיי".

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אין ספק שלאמנים רבים יש לא מעט מה ללמוד מאדל על דרך הביטול הראויה של הופעה, ועל היחס המכבד והאישי שהיא מעניקה לקהל המעריצים שלה. כולנו תקווה שאדל תחלים במהרה ותחזור להופיע כמתוכנן.

תגובות