עושים זאת שוב: קולדפליי בקליפ חדש. יח"צ

עושים זאת שוב: קולדפליי בקליפ חדש

אחת הלהקות האהבות ביותר, קולדפליי, מוציאה קליפ חדש ומעניין לאחד השירים מהאלבום שיצא בדצמבר האחרון

קולדפליי להקת הרוק בין המצליחות בעשור האחרון חזרה אחרי הפסקה של ארבע שנים עם אלבום חדש בשם A Head  Full Of Dreams ובסופ"ש האחרון, שיחררו קליפ חדש לסניגל מתוך האלבום השביעי במספר. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

קולדפליי הידועים משלל שיתופי פעולה מצליחים עם אומני ענק כמו ביונסה, ריהאנה ודייוויד גואטה, שירים ששברו שיאים כמו "Fix you"  ו"Paradise" ואף זכייה בתואר "האלבום עם הכי הרבה הורדות ברשת". משחררת הלהקה שיר חדש וקליפ שצפויה לו הצלחה כמו לקודמים.  

 

בקליפ אנחנו רואים את הלהקה באחת המדינות שאליהן הגיעו בעקבות סיבוב ההופעות שלהם. הקליפ נראה כמו מעין יומן מסע ואנחנו זוכים לראות את ההופעה מנקודת מבטם של חברי הלהקה. השיר "A Head  Full Of Dreams" הנושא את שם האלבום, בהחלט מסתמן כשיר טוב וקליט. אפשר לשמוע את שילוב הקולות של חברי הלהקה שמשתלבים באופן טוב, מה שגורם לשמיעה להיות יותר טובה ומהנה.

למרות זאת השיר אכן נשמע כמו משהו שהלהקה יצרה בעבר, ואנחנו תוהים מתי יגיע סינגל חדש עם סגנון מרענן שעוד לא שמענו מהלהקה. עם זאת נדמה כי הלהקה ממשיכה עם רצף ההצלחות וממשיכה לייצר לנו עוד שירים שכנראה לא נפסיק לזמזם ויהיו בפלייליסט שלנו לזמן רב. 

כזכור, את הקליפ האחרון של הלהקה יצר וניה היימן, ישראלי שטס לנסות את מזלו בחו"ל, הקליפ זכה לשלל שבחים ולהצלחה אדירה, ואף צפויות לו זכיות רבות בטקסים של השנה הבאה. האם הקליפ החדש ישחזר את ההצלחה?

 

 

 

 
תגובות