Back To School: הזמרים שחוזרים אל השגרה . צילום מסך מהאינסטגרם

Back To School: הזמרים שחוזרים אל השגרה

הם אומנם קטנים אבל כבר נחשבים לכוכבים הכי חמים בארץ ובחול. אז אחרי חופש מלא בהופעות מי הם הזמרים שחוזרים אל שגרת בית הספר?

הם אמנם צעירים מאוד והולכים לחזור אל בית הספר, אך הם ללא ספק כמה מהאמנים היותר מבטיחים בתעשיית המוזיקה המקומית והעולמית. מי הם הזמרים שחוזרים אל שגרת בית הספר? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נועה קירל

את הזמרת נועה קירל אתם כבר מכירים משיריה המוכרים "קילר" ו"חצי משוגע", אבל את ההכרה הרשמית קיבלה אחרי שהואשמה בפרובוקטיביות שלא מתאימה לגילה הצעיר. לקירל כמובן כל זה לא ממש הזיז והיא המשיכה בדרכה. והצליחה להשתחל לרשימת האמנים המובילים בישראל עם מעל מיליוני צפיות ברשת, ומאות מעריצים. והיא רק בת 15 ותתחיל השנה את תקופת התיכון שלה.

 

עדי ביטי

את עדי ביטי הכרנו לראשונה בתוכנית הכישרונות לילדים "בית ספר למוזיקה" אך פרצה לתודעה לפני כשנתיים כשהוציאה את הסינגל הראשון שלה "ביט הביטי". כמו נועה גם עדי הואשמה בפרובוקטיביות ואף לאחרונה היא חזרה שוב למסכי החדשות בעקבות הפוסט שכתב עליה עידן עמדי לאחר הוצאת השיר החדש שלה "ירח מלא". גם כאן כל הבאז סביבה עזר מאוד ואין ספק שהיא הוכיחה לכולם שלא צריך להיות גדולים כדי להצליח בגדול.

 

אגם בוחבוט

בדיוק כמו עדי, גם את אגם בוחבוט הכרנו לראשונה בתוכנית "בית ספר למוזיקה"  הילדה עם קול המלאך כבשה אותנו עוד אז, וסחפה את כולנו בסערה כשהוציאה את השיר "כמו בריו" שהפך מהר מאוד לשיר המקפיץ של קיץ 2016. וגם היא מוכיחה לנו שוב ושוב שלא צריך להיות גדול כדי להוציא מוזיקה עדכנית וטובה.

 

מאטי B

אם יצא לכם לפשפש באינטרנט בשנים האחרונות וודאי נתקלתם במאטי B הראפר הקטנטן שכובש את ליבן של הבנות במתיקות שלו וביכולת שלו לעשות ראפ מעולה. מאטי כבר נהיה סנסציה ברשתות החברתיות ומי יודע, אולי צפוי לנו קנייה וסט קטן. 

 

בי מילר

כמו מאטי גם בי מילר ביססה את מעמדה ככוכבת רשת מהמצליחות שיש והתפרסמה אף יותר לאחר שהשתתפה בתוכנית הראליטי המצליחה "אקס פקטור" ולאחרונה החלה בי בקריירת סולו. השירים שלה עדיין לא תפסו את האוזן הישראלית אבל אין ספק שזה יקרה בקרוב. 

  

ג'ייקוב סרטוריוס

ג'ייקוב סרטוריוס כוכב רשת צעיר הידוע בעיקר משירו ״סווצ'ר״. השיר סווצ'ר שהפך לאחד מהסרטונים החזקים שרצים ברשת הפך את ג'ייקוב לכוכב ענק בקרב המון נערות. אין ספק שג'ייקוב רק בתחילת דרכו כאומן אבל אנחנו צופים לו הצלחה גדולה. 

 

 

 

תגובות