חוזרים לקצב: מצעד הקליפים שצולמו בבית הספר . צילום מסך מיוטיוב

חוזרים לקצב: מצעד הקליפים שצולמו בבית הספר

ממש עוד מעט נצטרך להחזיר הכל לתיק וללכת לבית הספר עד לחופשת הקיץ הבאה. אבל לפני שאתם מתבאסים, הנה הקליפים הכי מגניבים שצולמו בבית הספר שיגרמו לכם לחזור בכיף

שנייה לפני שאתם מתחילים להתכונן לתקופת המבחנים הקרובה הכנו לכם כמה קליפים שמתרחשים במקום בו רובנו הולכים לבלות בו את רוב זמננו בחודשים הקרובים והוא – בית הספר. אז קחו הפסקה מההתארגנות, שימו אוזניות ותהנו מהפלייליסט שכולו בית ספר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 Pink – Don’t Let Me Get Me

השיר יצא בשנת 2002 והוא היה השני שיצא מתוך אלבומה השני. פינק יצרה להיטים רבים במשך השנים בניהם האחרון שנמצא במצעדים ממש עכשיו –"Just Like Fire"  מתוך הסרט "אליס מבעד למראה". השיר שצולם בבית הספר משתלב עם נושא השיר בו היא מספרת שהיא לא מסתדרת במסגרת "הנורמלית" של כולם והיא רוצה להיות משהו אחר, באותה שנה בה יצא זכה בתואר "הקליפ המבוקש ביותר" בערוץ MTV.

 

Britney Spears – …Baby One More Time

שיר זה הוא סינגל הבכורה של בריטני ספירס שיצא בשנת 1998, השיר מדבר על בחורה שמבקשת מבן הזוג הקודם שלה הזדמנות שנייה לקשר, שכדאי לו לחזור אליה. בקליפ ניתן לראות אותה רוקדת במסדרונות בית הספר, במגרש הספורט ובאולם. כיום, שיר זה הוא המזוהה ביותר עם בריטני ובאותה תקופה היווה פריצת דרך בעולם הפופ.

 

 Little Mix – Black Magic

השיר שוחרר במאי 2015 והוא סינגל הבכורה שיצא מתוך האלבום השלישי של הלהקה. ליטל מיקס התחילו את דרכן באקס פקטור וכיום אחראיות על כמה להיטי פופ שיצאו בשנים האחרונות כמו "Wings" ו"Move". הקליפ מספר על בנות "חנוניות" דחויות שלפתע מגלות ספר כשפים שהופך אותן ל"יפות" יותר ומקובלות יותר, הן מחזירות למי שצחק עליהן ועוזרות לכל אלו שצוחקים עליהם.

 

Iggy Azalea ft. Charli XCX – Fancy

השיר יצא בתחילת 2014 והיה הסינגל הרביעי מאלבום הבכורה של איגי. איגי אזליה פרצה בעולם המוזיקה לפני כשנתיים ומאז היא שחררה כמה שירים משותפים עם כמה מהזמרים הגדולים כמו אריאנה גרנדה, בריטני ספירס ועוד. צ'ארלי XCX עשתה את הפריצה שלה בשיר מתוך הסרט "אשמת הכוכבים" שנקרא "Boom Clap". השניים שיתפו פעולה והוציאו את השיר. הקליפ מושפע מסרט בשם "קלולס" שמספר על ילדה שכל מה שמעניין אותה זה אופנה, השיר זיכה את השתיים בפלטינה משולשת במצעד הבילבורד באותה שנה.

 

Jessie J – Who's Laughing Now

השיר שוחרר בשנת 2011 במסגרת האלבום הראשון של ג'סי. את ג'סי ג'יי אנחנו יכולים לזהות מהשירים המוכרים שלה כמו "Price Tag", "Bang Bang"  ועוד נוספים. השיר שבקליפ מספר על ילדה שהיו צוחקים עליה ושורת המפתח בשיר היא "מי צוחק עכשיו?". עובדה מעניינת לגבי הקליפ: כמה ימים לפני הצילומים שברה ג'סי את רגלה, בגלל שלא רצתה לעכב את יציאת השיר החליטה למצוא פתרון יצירתי במיוחד. בכל סצינה בה תראו את ג'סי תוכלו לראות שהיא יושבת וכאשר היא עומדת היא נתמכת במשהו שרגל אחת שלה טיפה מקופלת, אפשר להגיד שג'סי עשתה לכולנו "בית ספר" עם הקליפ הזה.

 

Charlie Puth ft. Meghan Trainor – Marvin Gaye

השיר יצא בשנת 2015 מתוך אלבומו הראשון של צ'ארלי פות', הוא מוכר בעיקר מהשיר "See You Again" מתוך הסרט מהיר ועצבני. מי שמצטרפת אליו בשיר זה זו מייגן טריינור אשר פרצה לעולמנו ב 2014 עם הלהיט "All About The Bass" שקדם ללהיטים העכשווים שלה "No" ו"Me Too", הקליפ עצמו מתרחש במהלך נשף של בית הספר.

 

Taylor Swift - You Belong With Me

השיר יצא ב 2009 מתוך האלבום "Fearless" שהוא אלבומה השני של טיילור סוויפט, הקליפ מספר על ילדה שמאוהבת בשכן שלה שכבר תפוס, הקשר לבית הספר בקליפ הוא שבסצינת הסיום של הקליפ בה הם נפגשים בנשף הסיום של בית הספר, שם הם מודים באהבה שלהם אחד לשנייה. בשנת 2009 נבחר להיות "הקליפ הנשי הטוב ביותר" בטקס פרסי הווידאו קליפים של אמטיוי אותו סיקרנו לפני כמה ימים.

 
תגובות