שיר הסלפי 2? שיר הפסטיגל יעסוק בהתמכרות למכשירים. צילום: ליאת מורשת

שיר הסלפי 2? שיר הפסטיגל יעסוק בהתמכרות למכשירים

אחרי הסערה הגדולה של שיר הסלפי לפני כשנתיים, הפסטיגל יציג השנה שיר עם אותם המסרים בדיוק. האם הבלאגן צפוי יחזור לבמה הגדולה של חנוכה?

"היי סקול פסטיגל" יוצר סביבו הרבה עניין השנה, החל מפרישתו וחזרתו של עומר דרור לקאסט, עצם זה שגם השנה הוא יעסוק באותו נושא וילווה בסרט וכן בגלל ליהוקם של בן אל וסטטיק לקאסט. כעת, שנתיים אחרי, שיר הסלפי חוזר לסיבוב נוסף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין לכם מה לדאוג, לא מדובר באותו הסגנון שבו הועברו המסרים של שיר הסלפי הראשון, אלא בשיר ששואף לומר לילדים ולבני הנוער, שאם רק ירימו את הראש מהמסך, יבחינו שהחיים מסביבם מרתקים, מעשירים ומסעירים יותר מכל מה שקורה במסכים מהם הם לא מרימים עיניים. ובעצם מזמין אותם ואותנו לצאת מהבועה אל העולם האמיתי. השיר ייקרא "תעשו לייק לעולם" והוא צפוי לצאת ביחד עם הסרט הנלווה של הפסטיגל, כבר בחודש הבא.

 

כזכור, בסבב הקודם של שיר פסטיגל שעסק בנושא, הדבר יצר עניין שלילי סביב הפסטיגל, מחאות ואף פגיעה תדמיתית למרות שמילותיו שונו ברגע האחרון, מה שהוביל בשנה שאחרי לשינוי כל הצורה של המופע ואף הכלילו בתוכו את "שיר השיימינג" שעסק בתופעה הבעייתית ברשת וזכה להצלחה רבה והחזיר לפסטיגל את הדיבור החיובי ואף זכור לטובה עד היום זאת בנוסף לפרויקט המיוחד שעשו לקראת המופע ובו שוחחו עם הדמויות הראשיות על סיפור אישי שקשור.

שיר השיימינג
 

השנה, מעבר ל"להרים את הראש מהמסך" יתמקדו במסרים של הצורך והחשיבות בלספר, לשתף לא לשמור בבטן. הצעד הראשון לבקשת עזרה ולפיתרון כל בעיה, הוא לשתף.

© לוגו המופע

בנוסף, השנה עלילת הפסטיגל תתמקד במעין תחרות ריאליטי טלוויזיונית בין שני בתי ספר, "תיכון גל" ו"תיכון סביונים" כשהפרס בו הוא לייצג את ישראל באירופה וגם פרס כספי גדול. מנחה התחרות יהיה איציק כהן (ראש גדול) שדמותו בעצם היא סוג של "סיימון קאוול" הישראלי. 

© אינסטגרם
גם מיכל ינאי ועודד פז בפנים
גם מיכל ינאי ועודד פז בפנים © אינסטגרם
תגובות