מאיר את קיסריה: עברי לידר סוגר סיבוב הופעות קיצי. צילום: נועה בדש

מאיר את קיסריה: עברי לידר סוגר סיבוב הופעות קיצי

עברי לידר סגר במוצאי שבת את סיבוב ההופעות של הקיץ בהופעה מיוחדת מלאת הפתעות ואנחנו יצאנו לסקר. כל הפרטים בכתבה המלאה

במוצאי שבת הופיע הזמר המוכשר עברי לידר הופעה מיוחדת בקיסריה, ההופעה האחרונה במסגרת סיבוב הופעות הקיץ שלו. את ההופעה פתח בשיר "הכל בוער" והמשיך לשירים שהפכו ללהיטים בינהם "ניסים", "האנשים החדשים" ו"ילדות בעיר גדולה", משם המשיך וסיפר על סף דמעות עד כמה הוא מתרגש לסגור את הקיץ אחרי סיבוב הופעות שלם והצליח לגרש אותנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עברי המשיך ושר את "תמיד אהבה" ואת השיר "זה לא אותו דבר" , ולאחר מכן עצר ושאל "מי פה מאוהב?". באופן לא מתכונן ובהחלט מיוחד הזמין עברי לבמה זוג מהקהל, לרקוד לצידו ריקוד סלואו בזמן ששר את השיר "האהבה הזאת שלנו", וללא ספק גרם לנו להתאהב.

לאחר השיר, עברי סיפר לקהל על עבודתו כמנטור באקס פקטור וסיפר כי ישנם אנשים מאוד מוכשרים ובעלי חלומות שמגיעים לתכנית, ומתוכם יש כאלה שהוא מחובר אליהם במיוחד, ואיתם הוא ממשיך לעבוד אחרי התכנית. לפתע הוא קרא לאחד ממתמודדי התכנית של העונה הקודמת, אלמוג קריאף, והזמין אותו לשיר את הסינגל החדש שלו, "איך", שיצא לאוויר רק לפני מספר ימים.

עברי לא הפסיק להפתיע וביצע את השיר "מזל טוב ישראל" עם אחד ממתופפיו בביצוע מקפיץ במיוחד. ההפתעות לא פסקו לאורך כל המופע, ועברי ביצע את השיר "פרחה במרצדס" בפתיחה מיוחדת, מצחיקה ומדליקה. אחרי שרקדנו בשירים האחרונים, עברי הקדיש את השיר "אישה לוויתן" לאימו, ולכל הנשים החזקות. כשסיים את השיר, הוא הזמין נשים אקראיות מהקהל לשיר איתו ביחד את השיר "קרוסלה".

לאחר מכן הוא מזמין לבמה בפעם הראשונה את עופר מאירי, שאיתו עובד בחודשים האחרונים על אלבום, לשני שירים "תלך אבל אל תעז ללכת" שיצא לא מזמן לאוויר ו"אור ראשון". אף על פי שכבר ירד לאזור הקהל במהלך ההופעה, לקראת סוף ההופעה, עברי לקח צעד קדימה, וירד על הקהל, ליד הבמה, וגם למושבים היותר רחוקים, וביצע כמה שירים קצביים ביניהם "הכוס הכחולה" ובעצם בכך סיים את ההופעה באופן המושלם ביותר וגרם לכולנו לצאת עם טעם של עוד.

תגובות