טובה יותר: מייגן טריינור משחררת קליפ חדש. צילום: צילום מסך מיוטיוב

טובה יותר: מייגן טריינור משחררת קליפ חדש

אחרי הלהיטים האחרונים שלה מוציאה מייגן טריינור סינגל חדש שמלווה בקליפ מושקע. מה חשבנו עליו? הסיקור המלא בכתבה

מייגן טריינור, האחראית ללהיטים הגדולים "No" ו "Me Too" הוציאה קליפ חדש לסינגל השלישי "Better" מתוך האלבום האחרון שלה "Thank You". את דרכה כזכור לכולנו התחילה טריינור עם השיר "All About The Bass" שנהפך לויראלי מהר מאוד והפך את הכוכבת למוכרת תוך זמן קצר. בנוסף, הוציאה רק שני אלבומים והספיקה לשתף פעולה עם כמה מהאמנים הגדולים והמבטיחים בתעשייה כרגע כמו צ'ארלי פות' וג'ון לג'נד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר שהוציאה יחד עם קליפ ושמו "Better" קצת מנתק אותנו ממייגן הקופצנית והקצבית ומכניס אותנו לאווירה קצת כועסת, אפילו שהלחן אינו מרמז על כך. היא מדברת בשיר על מישהו שאכזב אותה וכנראה פגע בה. הפזמון אומר: "מגיע לי טוב יותר, טוב יותר ממך". ומתאים את עצמו לשיר. הלחן הרגוע נותן למייגן ולגוון הקול שלה "אור שונה" שגורם לנו להכיר בה צד אחר. המילים מצוינות וכתובות טוב אך הלחן אינו מספק את תוכן השיר ודרוש עבודה טובה יותר. השיר אינו מתפתח לנקודת שבר מסוימת ונשאר באותו וויב רגוע למשך כל אורכו, מי שקצת משפר את הרגשת השעמום הוא Yo Gotti שנכנס לקטע ראפ קצר לפני הפזמון האחרון.

הקליפ דווקא מושקע ומספר סיפור עלילתי, דבר שנותן עומק לטריינור שלא נראה בה עד היום. קליפ נטול ריקודים ושוטים חושפניים אלא כצילום קטע מהחיים האמיתיים. הקליפ מספר על סבא של הדמות אותה משחקת מייגן בקליפ. הסבא מסתבך ונראה בתחילת הקליפ משתחרר על ידי מייגן ממעצר, במהלך הקליפ ניתן לראות את מייגן אשר עובדת במספרה יוצאת משגרת עבודתה ולא פעם עוצרת הכל על מנת לטפל בסבא שלה איתו היא חיה. בהמשך ניתן לראות גם כי היחסים בניהם אינם קלים. הקליפ נגמר כאשר שוב נשלח הסבא למעצר (שכנראה ממנו ילך לכלא) ולכן משאיר למייגן מתנה שהיא בעצם תמונה שלהם ביחד. קליפ עוצמתי במיוחד שערוך מצוין ורמת המשחק בו גבוהה ביותר, ובעצם מוסיף ביותר לשיר ומפצה על הבעיות שבו.

 

לסיכום מייגן הצליחה לבלבל מאוד: מצד אחד השיר ממוצע ולא להיט מסתמן כמו שרגילים לראות מהזמרת ומצד שני קליפ מצוין שהוא בין הטובים שהוציאה מייגן, אנחנו ללא ספק יצאנו מבולבלים. 

תגובות