העיר הזו: נייל הורן בסינגל סולו ראשון אחרי הדרמה. צילום מסך מיוטיוב

העיר הזו: נייל הורן בסינגל סולו ראשון אחרי הדרמה

אחרי שהתבשרנו שנייל הורן המוכר לכולנו מלהקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן חותם על קריירת סולו מבטיחה בחברת תקליטים לא בבעלותו של סיימון קאוול אלה בחברה המתחרה עולה שלב והורן הוציא את שירו הראשון, "This Town"

אם ציפינו ששיר הסולו הראשון של נייל הורן יהיה שיר פופי, קצבי שיגרום לנו לרקוד. אז לא, השיר הראשון של נייל ממש לא קרוב למה שציפינו. לפני יומיים (ה'), נייל העלה לחשבון היוטיוב החדש שלו שיר, השיר מלווה בקליפ אבל מה שמיוחד בשיר זה שהוא שר אותו בלייב, והוא מצולם בטייק אחד בלבד, מדובר פה בסגנון שלא היינו מצפים מנייל אחרי הפירוק של וואן דיירקשן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר מלווה במנגינה איטית בה הורן מנגד בגיטרה ובו זמנית שר והוא אומר בשיר כמה הוא אוהב מישהי שכבר לא איתו, כמה ש"העיר הזו" שונה בלעדייה וכמה שהוא מאוכזב ועצוב שהיא עם מישהו אחר. בפזמון הוא בעצם אומר שגם אם כל העולם מסתכל הוא עדיין ימשיך לרקוד איתה, והוא ייסע גם מרחקים שלמים בשבילה. אין ספק שהקליפ מוסיף למילים של שיר, בקליפ עצמו נייל עומד בחדר עם מיקרופון וגיטרה וכמו שכבר אמרנו השיר והקליפ מצולמים ומוקלטים במקביל, נייל שר לייב בקליפ מה שנותן הרגשה של אמיתיות ורגש, ומה שעוד יותר מוסיף זה שהקליפ עצמו שחור לבן שנותן יותר עומק וביטוי למילים. השיר הציג בפנינו את היכולות הווקליות של נייל שבולטות בשיר הזה במיוחד, אחרי שראינו אותו בשנים האחרונות אך ורק בתוך להקה שגמרה לו להיבלע בתוכה השיר הזה מפתיע אותנו מכל מיני כיוונים, ולצד החיובי כמובן.

 

השיר הזה מוצלח בהתחשב שזו פעם ראשונה שמשחרר נייל שיר לבד ללא חבריו מהלהקה, אנחנו מחכים לאלבום המלא בקוצר רוח ומצפים לעוד שירים מרגשים וסוחפים כמו זה ונקווה שיגרום לנו להבין אחת ולתמיד, האם מדובר פה בעוד פליט של להקת בנים שיעלם או זמר מצליח בפני עצמו? 

תגיות
תגובות