רשמי: ליידי גאגא תופיע במופע המחצית של הסופרבול. צילום מסך מיוטיוב

רשמי: ליידי גאגא תופיע במופע המחצית של הסופרבול

כוכבת הפופ, ליידי גאגא, אשר ממשיכה בניסיונות לעורר את הקריירה המדשדשת שלה, הכריזה הלילה כי היא הולכת להופיע בסופרבול 2017. כל הפרטים בכתבה

חודשים של שמועות מגיעים היום לסיומם עם הכרזתה הרשמית של ליידי גאגא שאישרה שהיא זו אשר הולכת לאייש את מופע המחצית של סופרבול - המשדר הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית עם עשרות מיליוני צופים מידי שנה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"זאת לא אשלייה. השמועות נכונות. אני הולכת להופיע השנה בסופרבול!" כתבה הזמרת בהתרגשות רבה ברשתות החברתיות. זוהי תהיה הפעם השנייה ברציפות של גאגא על בימת הסופרבול, שכן, בשנה שעברה הופיעה גאגא במופע המחצית לצד קולדפליי וביונסה ושרה את ההמנון האמריקאי. במשחק, שיארך בתאריך 05.02.2017 צפויה הכוכבת להופיע לבדה עם שלל הלהיטים לאורך הקריירה שלה ואף שירים חדשים מתוך אלבומה הבא.

 

ההכרזה אודות המופע, הגיעה כשלושה שבועות לאחר שהוציאה ליידי גאגא את השיר "Perfect Illusion", הסינגל הראשון מתוך האלבום הקרב ובא "Joanne" אשר צפוי לראות אור בחודש הבא ב21 לאוקטובר. השיר, נכון להיום, מתקשה להמריא במצעדים ובמכירות, קושי המתבטא בנפילתו למקום 42 במצעד הבילבורד האמריקאי של השבוע האחרון, דבר אשר עלול להשפיע לרעה על מכירותיו של האלבום.

 
תגיות
תגובות