תחילת דרכם: שירי הבכורה של הזמרים שעשו לנו את השנה. צילום: רפי דלויה, gettyimages

תחילת דרכם: שירי הבכורה של הזמרים שעשו לנו את השנה

לכבוד השנה העברית החדשה ולרגל החג, הכנו לכם את השירים הראשונים שמסמלים את ההתחלות של הזמרים המצליחים ביותר של השנה האחרונה בארץ ובעולם

לכבוד ראש השנה, החג שמסמל התחלות חדשות, ריכזנו לכם את שירי הבכורה של הזמרים שאתם הכי אוהבים בארץ ובעולם, אתם מוכנים?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בריטני ספירס

בריטני אשר הפתיעה בקאמבק מפתיע לאחר שלוש וחצי שנים ללא עשייה מוזיקלית שחררה השנה את אלבומה התשיעי במספר "Glory". ספירס שלא נראתה מזמן בפעולה הייתה עמוסת הופעות בשנה האחרונה הכוללות הופעות בתחרויות מוזיקה רבות (כמו למשל טקס הVMA). סינגל הבכורה של ספירס הוא לא אחר מהלהיט האגדי "…Baby One More Time". זמן קצר לאחר שיצא כבר זיכה את הזמרת בפרסום רב ובפרסים ותארים רבים. בנוסף, יש האומרים כי השיר הצליח כי היה באותה תקופה פריצת דרך ענקית בתחום הפופ.

 

נועה קירל

קירל בן רגע הפכה למדוברת ומוכרת בכל המדינה. הזמרת הצעירה הספיקה לשבור שיאים כמו להיות הישראלית הצעירה ביותר שנכנסת לאמטיוי הישראלי. את הסינגל הראשון שלה "מדברים" הוציאה לפני כשנתיים אותו כתב לה הרפאר המצליחה איזי. מאז הספיקה להוציא נועה כמה להיטים ,לשתף פעולה עם רשת הבגדים המצליחה TNT ורשת מכשירי הכתיבה "קרביץ" ואף להוציא סינגל דרך הקמפיין. בנוסף, בשנה האחרונה התנהל וויכוח תקשורתי סוער על לבושה של נועה, על מילות שירים מסוימים ועל ההופעה החיצונית שלה בהתחשב בגילה הצעיר. בהמשך השנה הבאה תראה נועה על מסך הקולנוע פעמיים פעם אחת כאשר משחקת ופעם אחת כאשר מדבבת ומי יודע, אולי גם אלבום יצא.

 

סיה

הזמרת הוותיקה שכולנו מכירים הספיקה השנה להוציא אלבום מצליח במיוחד ולעלות להופיע לאחר כשש שנים שלא עשתה זאת. סיה הוציאה את אלבומה הראשון בשנת 1997 אך הוא לא צלח. רבים חושבים שהסינגל הראשון שהוציא סיה היה ב2004 הלו הוא "Breath Me" שהפך למצליח במיוחד. אך בעצם הסינגל הראשון שהוציאה אי פעם היה דווקא "Taken For Granted" מתוך אלבומה השני שיצא ב2001. את הפריצה הגדולה אל המיינסטרים העולמי עשתה סיה עם אלבומה השמיני בו כלולים הלהיטים "Chandelier", "Elastic Heart" ועוד.

 

רוני דלומי

אחת מהזמרות המצליחות ביותר שיצאו מתכנית הריאליטי "כוכב נולד" בה זכתה, במהלך השנה האחרונה דלומי הספיקה לקחת חלק בפרויקטים גדולים ומוכרים לכולם כמו: מחמזר "הקוסם", הסרט "ארבע על ארבע" ואפילו להוציא אלבום שלישי. את הסינגל הראשון שלה "תן" הוציאה כשנה לאחר זכייתה. לעומת שיר זה בו לא הייתה לדלומי התערבות כלשהי, באלבום הנוכחי כל השירים נכתבו על ידה ואת חלקם אף הלחינה.

 

שון מנדס

כמו רבים אחרים גם שון מנדס התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו דרך העלאת קאברים לרשת. אחרי שחתם על חוזה הקלטות הוציא את הסינגל הראשון שלו "Life Of The Party". משם דרכו של מנדס כבר הייתה מובטחת. עשרות מועמדויות ופרסים בטקסים הכי גדולים כמו מקום ראשון במצעד הבילבורד, הוצאת שני אלבומים אשר האחרון יצא לפני כשבוע והמון אוהדים.

 

אליעד נחום

אליעד שבמשך השנה החולפת לא הפסיק לעבוד ולהופיע הספיק לשחרר שני אלבומים מצליחים שזכו להמון תארים וזכיות. את הזמר כולנו זוכרים מקריירת המשחק שלו אשר ראתה אור בעיקר בסדרה "שמש". לפני כשנתיים הוציא הזמר את השיר הראשון שלו בשם "סימן", מאז אליעד הוכיח את עצמו בכך שהוציא להיטים מתמשכים נוספים שלא יוצאים מהראש לרבים מאיתנו.

 

 

תגובות