פלייליסט לחג: השירים שמסמלים התחלות חדשות. צילום מסך מיוטיוב

פלייליסט לחג: השירים שמסמלים התחלות חדשות

אז אולי התחלנו את הלימודים לפני חודש אבל בלוח השנה שלנו השנה החדשה נפתחת רק עכשיו. ובשביל השנה החדשה הכנו לכם פלייליסט קצר עם שירים על התחלות חדשות שיתן לכם קצת מוטיבציה לשנה הקרבה. שימו פליי

אמיר דדון, מייקל בובלה ובלאק אייד פיז הם רק חלק מהפלייליסט המיוחד שהכנו לכם לקראת השנה החדשה שמסמל התחלות חדשות, מוכנים? שימו פליי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אור גדול – אמיר דדון

השיר שפותח את הפלייליסט שלנו הוא "אור גדול" של אמיר דדון, אחד הזמרים היותר מוערכים בשנים האחרונות בארצנו. כמו שהוא שר בשיר, מתחילים הכל מהתחלה. שנה חדשה נפתחת ואיתה גם התחלה חדשה ונקייה ואיתה גם הזדמנויות חדשות, השיר הזה מייצג את ההתחלה החדשה הזו באופן הכי טוב שיכול להיות.

 

Michael Buble - Feeling Good

במעבר חד משיר ישראלי נעבור לשיר לועזי, הקאבר של מייקל בובלה לשיר "Feeling Good", שיר שבאמת אין אחד שלא מכיר. השיר נכנס אל הפלייליסט שלנו בגלל שלדעתנו הוא מייצג אושר, האושר שאנחנו רוצים שייצג את השנה החדשה שלנו, ושתהיה מלאה ברגעים של אושר.

 

משהו חדש – דני רובס

השיר הבא בפלייליסט שלנו הוא השיר של דני רובס שכולנו גדלנו עליו וכמובן שעוד יגדלו עליו, "משהו חדש", אין ספק ששיר זה פותח לנו את השנה החדשה עם חיוך מאוזן לאוזן ומייצג את ההתחלה החדשה של השנה המתוקה הזו.

 

High School Musical - Start Of Something New

בואו נחזור 10 שנים אחורה, שנת 2006. אין אחד שלא גדל על היי סקול מיוזקל ובצדק. אחד השירים היותר מוצלחים שיצאו מסדרת הסרטים הזו שכולנו מכירים ואוהבים שגורם לנו עם כל העצב שנגמרה שנה, להסתכל על הצד החיובי שמתחילה שנה חדשה ואנחנו מתחילים פרק חדש בחיים שלנו.

 

התחלה חדשה – יהודה פוליקר

הבא בתור בפלייליסט שלנו הוא לא אחר מיהודה פוליקר, גדול הזמרים הישראלים, עם השיר "התחלה חדשה" שתמיד עושה לנו טוב על הלב. המקצב והמילים ביחד שרק גורמים לנו לקום לרקוד ולשיר ביחד עם השיר כך שלגמרי אין ספק שזה שיר שמדבר על התחלה חדשה, כמו שמו כמובן. ויותר מכך שיר ישראלי שנותן לנו גאווה.

 

Black Eyed Peas - Meet Me Halfway

השיר שסוגר לנו את הפלייליסט הוא לא אחר מ"תפגוש אותי באמצע הדרך" של בלאק אייד פיז, אמצע הדרך בפלייליסט שלנו זה בעצם חצי שנה, והשיר הזה בעצם מסמל עבורינו איפה אנחנו עכשיו ואיפה נהייה בעוד חצי שנה. לאיזה יעדים הגענו ואיך התבגרנו והשתננו. ושנגיע לחצי שנה הזו נסתכל איפה אנחנו היום ונגיד לעצמנו "וואלה, עשינו את זה".

 

מאחלים לכם שנה פורייה מוצלחת ומתוקה!

 
תגובות