הקסם לא נגמר: ברונו מארס עושה קאמבק בשיר חדש. צילום מסך מיוטיוב

הקסם לא נגמר: ברונו מארס עושה קאמבק בשיר חדש

אחרי שנתיים ללא שיר סולו חדש ברונו מארס חוזר אלינו בסערה עם השיר "24K Magic", האם מדובר פה בלהיט ענק או באכזבה?

את ברונו מארס אנחנו מכירים כבר שש שנים והוא ללא ספק אחד מהזמרים המצליחים ביותר בעשור האחרון. מה שבעיקר מתאר אותו זה העובדה שאפשר לראות את התקדמותו ואת השינוי של השירים שלו. היום (ו') הוציא ברונו סוף סוף שיר חדש לאחר שנתיים שבהם לא נעלם לגמרי בעקבות הלהיט של מארק רוסון, "Uptown Funk", בו התארח.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש של ברונו מארס הנקרא "24K Magic" והוא מדבר על השעה חצות – 24:00. או שכמו שברונו קורא לה, השעה הקסומה. הלחן זורם וקצבי והמילים מתחברות בצורה מדהימה ורק גורמות לכם לרצות לרקוד כמו רוב שיריו של מארס. הקליפ בעצם מדבר על השעה חצות ומדמה את הקסם שברונו מארס מדבר עליו בשיר עצמו. הסגנון שברונו הולך איתו בסינגל הזה ממשיך את הסגנון של הלהיט המשותף שלו עם מארק רוסון ואף מעט ממחזר אותו.

 

אין ספק שהתגעגענו למוזיקה חדשה מברונו ואין ספק שמדובר בשיר מצוין ואנחנו בטוחים שהוא יהפוך ללהיט ברחבי העולם, אך אנו מפחדים שבעקבות העובדה שהוא בסגנון של "Uptown Funk" רק פחות קליט יכול לגרום לכישלונו, מה שלפי מצעדי האייטיונס אכן קורה בעקבות העובדה שהשיר נמצא אך ורק במקום השמיני ומטה, אנחנו מקווים לטוב בשביל ברונו ונמשיך לחכות לאלבום מלא.

תגיות
תגובות