פה איתנו: הראל סקעת משחרר סינגל חדש ויוצא למסע. צילום: באדיבות יחסי ציבור

פה איתנו: הראל סקעת משחרר סינגל חדש ויוצא למסע

הזמר האהוב ממשיך לפנק אותנו בסינגלים חדשים לקראת האלבום החדש שלו ומוציא שיר, "אנחנו פה". סקעת הכריז כי הוא ייצא במסע מיוחד ברחבי הארץ לפגוש את המעריצים לכבוד השנה החדשה

לכבוד השנה החדשה, מוציא הראל סקעת סינגל חדש מתוך האלבום המתקרב. סקעת שאחראי ללהיטים לא קטנים כמו "צמרמורת", "עכשיו", "יבואו עלינו" וכמובן "את לי הכל", שהיה שיר הנושא של סרט השנה "גאליס קונקט", מוציא היום סינגל חדש בדרך לאלבום. השיר החדש נקרא "אנחנו פה" שיר אופטימי עם מנגינה נעימה שמכניס אותנו להרגשה טובה וכיפית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 


קולו העדין והמרגש של סקעת שובה אותנו מחדש ומזכיר לנו למה אנחנו כל כך אוהבים אותו. השיר כולל בתוכו שילוב של מוזיקה איטית ומרגיעה עם מוזיקה קיצבית שעושה לנו חשק לרקוד. אין ספק שהשיר החדש עושה את העבודה ולנו בנתיים רק נותר לחכות לאלבום המלא.

לפני יציאת השיר ולכבוד השנה החדשה יצא הראל לסיבוב בארץ כדי לפגוש אנשים משמעותיים בחיים שלו, מעריצים ועוברי אורח כדי לאחל להם שנה טובה ממש כמו פעם, פנים מול פנים, ולתת מתנה קטנה. זה לא הדבר הראשון איתו פותח הראל את השנה החדשה, כזכור קיבל סקעת בראש השנה את התואר זמר השנה של עורכי פרוגי. 

 
תגיות
תגובות