בכלל לא באיזי: איזי ושחר אבן צור בשיר חדש. צילום: רונן פדידה

בכלל לא באיזי: איזי ושחר אבן צור בשיר חדש

אחרי חודשים של עבודה ללא הפסקה על שירים ופרויקטים וכמה חודשים בלבד אחרי שהוציא את השירים "מציאות אחרת" ו"My Town" , מוציא איזי ביחד עם מתופף להקת מוניקה סקס שיר חדש, "מדינה שקשוקה"

ארז שרון, או כמו שרובנו מכירים אותו- איזי הינו אחד הרפארים המצליחים והמוכרים ביותר במוזיקה הישראלית בשנים האחרונות. שיריו "לא הכל מן אללה" ו"מציאות אחרת" שהוציא בשנה האחרונה זכו למעל מליון צפיות ביוטיוב וזיכו אותו בהצלחה רבה. היום (ד') הוציא הזמר שיר בשיתוף עם שחר אבן צור, מתופף להקת מוניקה סקס , מלחין וכותב בעל שלושה אלבומי סולו , שיר שנקרא "מדינה שקשוקה".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חודשיים בלבד אחרי שהוציא איזי את השיר "My Town" שנכנס לMTV וזכה להצלחה רבה, ולאחר כמה שנים בהם כמעט לא שמענו משחר, היום הם מוציאים יחדיו את השיר "מדינה שקשוקה" אותו כתבו והלחינו בעצמם להפקה מוזיקלית של שחר. השיר מספר על סוגים שונים של אנשים במדינה שלנו, שבשיר נקראת "מדינה שקשוקה".

 

כמו שציפינו מאיזי, גם בשיר הזה ניתן לשמוע חלקי ראפ עם משמעות ומסר במילים וחלקים רגועים יותר , אותם מבצע שחר אבן צור. המנגינה של השיר קצבית ומאוד מתחברת עם הקליפ המלווה לשיר בו מוצגים סוגי האנשים המתוארים בשיר. עכשיו מה שנותר הוא להקשיב לשיר ולהנות מכל רגע.

תגובות