פעורי פה: סיה חושפת את פניה לראשונה!. צילום: gettyimages

פעורי פה: סיה חושפת את פניה לראשונה!

סיה ידועה לא מעט בגלל העובדה שהיא מסתירה את פנייה בהופועתיה ובתקשורת אך בפעם הראשונה היא החליטה לחשוף את פניה. כל הפרטים המלאים בכתבה המלאה

כמה ימים אחרי הופעתה בישראל סיימה סיה את סיבוב ההופעות שלה. ועכשיו חודש וחצי לאחר מכן הודיעה סיה כי היא יוצאת לסיבוב הופעות נוסף ונוסטלגי שיכלול בתוכו שירים שלה מכל הזמנים ולא רק מהאלבום האחרון, סיבוב הופעות שבעצם יוכיח את מעמדה באופן סופי כאחת מהזמרות המצליחות ביותר בעשור האחרון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לפני כיומיים, מספר הופעות לאחר תחילת סיבוב ההופעות, שינתה סיה את הוידאו שחותם את המופע שלה. בוידאו הנוכחי ניתן לראות את מאדי נכנסת למאחורי הקלעים של סיבוב ההופעות ומתהלכת שם עד שמגיעה לחדר ההלבשה, שם נותנת כיף לאישה עם פאה הנראת כמו סיה. שנייה לאחר מכן מפתיעה סיה את מאדי ומתברר לנו שהאישה שמתאפרת היא אינה סיה. הוידאו מסתיים כאשר נראת סיה צוחקת עם מאדי וכך מסתיים גם המופע.

בעצם בוידאו הזה בפעם הראשונה בשנים האחרונות אפשר לראות את פרצופה של סיה ללא שום מסכה או שיער שמסתיר אותו, דבר שגורם להמון סימני שאלה ברשתות החברתיות שמשוכנעות שבאלבום הבא שתשחרר סיה פרצופה יככב ללא פאה, מה אתם חושבים? האם יש סיכוי שדבר זה יקרה או שמדובר אך ורק בשמועות ע"י מעריצים?

תגיות
תגובות