לקראת האלבום: ביבי רקסה מוציאה סינגל חדש. צילום מסך מיוטיוב

לקראת האלבום: ביבי רקסה מוציאה סינגל חדש

כוכבת הפופ, ביבי רקסה, ממשיכה לטפס בדרך לפסגה ומוציאה סינגל חדש, שני במספר, מתוך אלבום הבכורה שלה שעד כה מועד שיחרורו נדחה כבר מספר פעמים בשנה האחרונה וכרגע צפוי לראות אור בחודש ינואר הקרוב, כל הפרטים בכתבה

כשמונה חודשים עברו מאז שרקסה הוציאה את "No Broken Hearts", הסינגל המוביל מתוך אלבומה החדש שהיה אמור להשתחרר לפני מספר חודשים. הסינגל לא זכה להצלחה לה ציפו בחברת התקליטים של ביבי אף על פי שכלל שיתוף פעולה עם ניקי מינאז' והפרויקט הוקפא. במהלך החודשים, נאלצה הזמרת לשקול את צעדיה והתלבטה רבות לגבי איזה שיר ישוחרר כסינגל הבא, השיר שלבסוף נבחר הינו "I Got You" ששוחרר היום לאחר שהצליח לגבור על הדואט החדש של הכוכבת עם ג'י איזי "(F.F.F (Fuck Fake Friends" שהיה מיועד לצאת כסינגל, אך לו נצטרך עוד קצת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בסינגל החדש שנקרא כאמור, "I Got You", ביבי ממשיכה לספק את מה שכבר הורגלנו לקבל ממנה - שיר פופ עם פזמון קליט ובתים מצוינים בהם שוב היא מוכיחה שהיא אחת מהמלחינות הטובות ביותר שיש כיום לעולם הפופ להציע. ב-"No Broken Hearts" ביבי הלכה לכיוון יותר אורבני וכעת היא חוזרת לכיוון שהוא יותר פופ נקי, כזה שאפיין את הסאונד של שיריה מהמיני האלבום "I Don't Wanna Grow Up" ואין ספק שמדובר בהחלטה נבונה שכן מדובר בסאונד שהוא יותר ידידותי לתחנות הרדיו ומגדיל את סיכוייו של השיר לזכות לתמיכתן ולהפוך ללהיט.

 

הוצאת הסינגל דווקא עכשיו, בהפרש של כשמונה חודשים מהסינגל הקודם אינה מקרית. החלטה לשחרר את הסינגל השבוע נובעת כנראה מהשתתפותה של הזמרת בטקס פרסי המוזיקה האירופאי של MTV שיתקיים בשבוע הבא, אותו היא תנחה וכמובן גם תופיע עם הסינגל החדש לנגד עיניהם של מיליוני צופים ברחבי אירופה ובכך תקבל את החשיפה הגדולה ביותר שלה עד כה.

בימים אלו חורכת הזמרת את המצעדים עם הלהיט המשותף שלה ושל דיג'יי מרטין גריקס - "In The Name of Love" שמצטרף לשורה ארוכה של להיטים בהם התארחה הזמרת בשנתיים האחרונות כמו "Me Myself & I" של ג'י איזי ו-"Hey Mama" של דיוויד גואטה. כעת רק נותר לקוות שהכוכבת תצליח סוף סוף לייצר להיט סולו ראשון משלה, כי היא בהחלט ראויה לכך.

תגיות
תגובות