"לא  יותר מעוד שיר מקפיץ": טור שבועי. צילום: ארן חן צלמים

"לא יותר מעוד שיר מקפיץ": טור שבועי

אבישג ארבל, כתבת המוזיקה שלנו, בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי מעניינים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

איתי לוי - "הפוך"

את איתי לוי בטח כבר יצא לכם להכיר, הוא הוציא עשרות להיטים כמו "מסיבה בחיפה" ו"כמעט שיר אהבה" שזכו להצלחה רבה. לוי במהירות נכנס לעולם המוזיקה הישראלית והצליח להוכיח את עצמו כזמר מצליח, הוא הספיק להוציא שני אלבומים ובדרך לאלבום נוסף.
 
"הפוך" שכתבו, הלחינו ועיבדו דולב רם ופן חזות, הוא שיר מתוך האלבום החדש, הסיגנל החדש מדבר על סדר יום של הזמר בדרכו ההפוכה. השיר בנוי ממנגינה ים תיכונת קצבית במיוחד, אך ביחס לרוב השירים הים תיכונים איתי לוי לא מחדש לנו יותר מדי ולמרות השם המעניין והציפיה הגבוהה שלנו, הסינגל הוא לא יותר מעוד שיר מקפיץ.
 
לסיכום, היינו שמחים לשמוע שיר מקפיץ שגם מחדש לנו. ★★★
 
 

אולטראס -"בא לי"

אולטראס הם כבר הרכב שאפשר לומר עליו שהצליח לגרום לנו לא להפסיק לשיר את השירים שלהם, הם הוציאו את הלהיט "תלויה באוויר" וכן גם את "מסיבה בחיפה" שהפכו להצלחה ענקית, יש להם את גוון הפופ המתאים שגם מצליח להפוך אותם למיוחדים יותר בין כול זמרי הפופ הישראלים.
 
השיר "בא לי" שכתבו אלי ודן ברטוב, הוא שילוב של היפ הופ ופופ צבעוני מעניין. החזרה על המילים "בא לי" נקלט במהירות וגורם לכך שלא תרצו להפסיק לשמוע. קטע הראפ משתלב טוב במוזיקה וגורם לשיר להיות קצבי יותר ויחד עם הקליפ מעניין וצבעוני במיוחד.
 
לסיכום, צבעוני ומעביר את המסר באופן הכי טוב שאפשר. ★★★★
 
 

סאבלימינל -"יום גדול"

סאבלימינל הוא ללא ספק אחד הזמרים הגדולים ביותר במוזיקה הישראלית בעיקר בסגנונות הראפ וההיפ הופ, הוא זכה להשמעות רבות לעשרות להיטים ובשנים האחרונות זכה להצלחה בשירים "חלום של כול גבר" ו"שרוטים". 
 
"יום גדול" הוא סינגל חדש מתוך מופע "הקונצרט" שלו בו מארח את חזי שקד, את השיר כתב סאבלימינל בעצמו והלחינו ועיבדו קובי שמעוני וחזי שקד. הסינגל החדש הוא ללא ספק שיר שכבר בדקות הראשונות שלו גורם לכם לאהוב אותו, הוא מלא בקצב טוב שרק גורם לכם לקפוץ ולהתחיל לרקוד, הקליפ צבעוני וממלא את השיר באנרגיות ויחד עם זאת גורם לחגיגה לאוזניים מלאת קצב ושמחה.
 
לסיכום, שיר מעולה שבהחלט יכול להיות להיט. ★★★★
 
 
 

מיכל נאמן -"אוהב אותך אבל"

מיכל נאמן היא זמרת בתחילת דרכה המופיעה עם רוק עברי. היא עובדת על אלבום בכורה בהפקתו של יהוא ירון ומלחינה וכותבת שירים רבים.
 
הסינגל החדש "אוהב אותך אבל" אותו כתבה והלחינה מיכל נאמן והפיק מוזיקלית יהוא ירון, הוא סינגל הבכורה מתוך האלבום הראשון שלה. הוא שיר מעניין יש לו גוון רוק ובלוז, השיר קליט ומיוחד שמוכיח שמיכל נאמן אכן יכולה לחזור אלינו עם עוד הרבה שירים טובים ומרעננים. 
לסיכום, שיר מיוחד ומעניין. ★★★★
 
 

אלופי הזוגות- "השכלה יסודית"

אלופי הזוגות הוא צמד חדש הכולל את אור בורשטיין וליאור פלרה, השניים חברו כבר בבית הספר ואולי לפי זה נקבע שם השיר, ליאור פלרה הספיק לזכות בפרס על אלבום הבכורה שלו, הפעם השניים בדרך לאלבום בכורה ובתור סינגל הראשון שלהם הם בחרו את השיר "השכלה יסודית".
 
השיר "השכלה יסודית" אולי הוא לא השיר שיעזור לכם ללמוד למבחן הבא שלכם אבל הוא דיאלוג בין השניים על מושגים שהם השכלה יסודית, בשיר זה הם מתארים את חוויתם ואת דעתם לגבי נושאים שונים תוך כדי שילוב מנגינה איטית ומילים שמצליחות להעביר את המסרים באופן מצוין בכתיבה נפלאה.
 
לסיכום, סינגל עם כתיבה מעולה ומסר מיוחד. ★★★
 
 
תגובות