שון מנדס הוא הזוכה הגדול של ה-EMA: כל מה שקרה בטקס. צילום: gettyimages

שון מנדס הוא הזוכה הגדול של ה-EMA: כל מה שקרה בטקס

אמש התקיים טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. מי הזוכים הגדולים? איזו הופעות היו? והאם האולטרס הצליחו הפעם להביא לארצנו את התואר המכובד? כל הפרטים בכתבה!

כמו בכל חודש נובמבר במהלך ה22 שנים האחרונות מתקיים באירופה טקס פרסי המוזיקה של MTV, כמובן שגם השנה הוא התקיים הפעם בעיר רוטרדם שבהולנד והנחתה אותו הזמרת העולה ביבי רסקה. אמנים מוכשרים, מוזיקה טובה, הופעות מעולות – כל מה שצריכים בשביל טקס מושלם. הנושא המרכזי של הטקס הוא הצבע הסגול -כמחווה לפרינס שנפטר לפני מספר חודשים והיה סמל למוזיקה ויצירתיות.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו בכל שנה הטקס מתחיל על השטיח האדום שאן מארי שרה את הלהיט הגדול שלה "Alarm" שמוביל לכניסתה לשטיח האדום של המנחה – ביבי רסקה שגם תופיע מאוחר יותר. על אותו השטיח נחשפנו לגלות את הזוכים בפרס מלך המעריצים שזכה ג'סטין ביבר עם הבליברס שלו ואת ליידי גאגא כזוכה במראה הטוב ביותר. הטקס התחיל ב3 הופעות אחת אחרי השנייה, הראשונה של ברונו מארס עם שירו החדש "24K Magic" שהובילה להופעה מצוינת של DNCE שהופיעו על במה מרחפת וסחפו איתם את כל הקהל וגם אותנו, שלישית ואחרונה הייתה המנחה של הטקס ביבי רסקה עם הדי ג'יי מרטין גריקס עם "In The Name Of Love".

בייבי רוקסה
בייבי רוקסה © gettyimages

ועכשיו לזוכים הגדולים של הטקס: בפרסים החשובים ביותר בטקס נבחרו ג'סטין ביבר עם שיר השנה, "Sorry", בנוסף לכך ג'סטין זכה גם בתור האמן הקנדי הטוב ביותר וגבר על שון מנדס, שגבר על ג'סטין בדרכו לפרס האמן הטוב ביותר. בתור האמנית הטובה ביותר זכתה ליידי גאגא ובתור הזמרים הבינלואמים הטובים ביותר זכו ביחד שון מנדס הקנדי וזארה לרסון השוודית, שגם זכתה בתור האמן החדש הטוב ביותר, שני פרסים חשובים במיוחד שהפכו אותה לאחת מהמנצחות הגדולות מהטקס הנוכחי.

שון מנדס
שון מנדס © צילום: gettyimages

כאמן האקלטרוני הטוב ביותר זכה מרטין גריקס, קולדפליי לקחו הביתה את פרס אמני הרוק הטובים ביותר, דרייק זכה בתור אמן הראפ הטוב ביותר, פיפת' הורמוני זכו כאמני הפופ הטובים ביותר וטוואנטי וואן פיילוטס לקחו את פרס אמני האלטרנטיבלי הטובים ביותר.

זכה בשיר השנה
 

דה וויקנד זכה בקליפ הטוב ביותר עם"Starboy" שגם הופיע איתו בהופעה גדולה ומרהיבה עם תפאורה מפתיעה במיוחד, בפרס מופע הלייב הטוב ביותר זכו טוונאטי וואן פיילוטס מה שמוכיח באופן סופי שהשנה הזו היא לגמרי השנה שלהם, בפרס הפוש המיוחד של MTV זכו להקת DNCE שזכו גם כפריצת השנה. בתואר אייקון עולמי החתירו את Green Day, לאלי אספוסיטו קטפה את הפרס על האמן הכי טוב בדרום אמריקה, וכאמן האמריקאי הטוב ביותר זכתה אריאנה גרנדה.

שון מנדס
ש דה וויקנד © gettyimages

כמובכל שנה אמטיוי הישראלי שולח נציגים ישראלים כדי לייצג אותנו בטקס, אך לצערנו האולטראס שנבחרו לא הצליחו להגיע לחמישיה הסופית ולכן הלהקה הקוריאנית Got7 לקחה את הפרס בקטגוריית האמן הכי טוב ברחבי העולם. אנחנו מקווים שבשנים הבאות נצליח להגיע לחמישיה הפותחת ואולי אף לנצח בפרס, ביינתים נצטרך להתספק בעוד טקס עם ניצחונות ענקיים לג'סטין ביבר, זארה לרסון, DNCE, שון מנדס וטוונאטי וואן פיילוטס שללא ספק היו אלו שהשתלטו על הפרסים.

את השידור החוזר של הטקס, תוכלו לראות הערב בשעה 21:00 בערוץ MTV ישראל.

תגובות