בעקבות מיילי: נואה סיירוס בקליפ חדש. צילום מסך מיוטיוב

בעקבות מיילי: נואה סיירוס בקליפ חדש

משפחות מוזיקליות לא חסר בעולם המוזיקה בארץ ובעולם, ולכן היינו סקרנים להיווכך לשירה החדש של אחותה של אחת הזמרות המוכרות והמצליחות בעולם , מיילי סיירוס

כנראה שזה שבוע "הבא את אחיך לעבודה", אחרת איך תסבירו את העובדה שבאותו השבוע שני אחים צעירים למשפחות מוזיקליות שיחררו סינגל ראשון. רק אתמול דיווחנו לכם שאחיו הצעיר של בן אל תבורי שחרר סינגל ראשון והנה מגיעה עכשיו גם הגרסה הנשית מעבר לים - אחותה הצעירה של מיילי סיירוס השיקה שיר ראשון וקליפ. מברוק! 
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
נואה סיירוס, אחותה של אחת הזמרות המצליחות ביותר בעולם המוזיקה, הולכת בדרכה של אחותה ובשבוע האחרון שיחררה לאוויר את שירה הראשון "make me cry", שזכה למעל שניים וחצי מליון צפיות ביוטיוב ולהצלחה רבה. היום (יום ד'), השיקה סיירוס הצעירה את השיר עם קליפ רשמי.
 
 

בשיר, מארחת הזמרת הצעירה את לאברינת', והוא תופס חלק די גדול בשיר. כמו כן, קולותיהם משתלבים יפה יחידיו. לאברינת' משתתף ביחד עם נואה בקליפ, בו רואים את לאברינת' ונואה בשני חדרים .השיר, מיליו ומנגינתו מתאימים לקליפ שכיף לצפות בו.

הקליפ מחולק לשני חלקים מקבילים - באחד מככבת סיירוס ובשני לאברינת' בשני . בחדר אחד נואה עם "בן זוגה", שישן על המיטה והיא שרה לו, ובחדר השני לאברינת' עם "בת זוגתו" שישנה והוא שר לה שיר. שניהם בעצם מקדישים את השיר לבני זוגם ומתנהגים אותו דבר במהלך הקליפ. כל מה שנותר כעת הוא לרוץ לצפות בו ולהתמכר לשיר החדש.



תגובות