בתיאבון : קייטי פרי משחררת קליפ חדש!. צילום מסך מיוטיוב

בתיאבון : קייטי פרי משחררת קליפ חדש!

זמרת הפופ הבינלאומית משחררת קליפ לסינגל חדש בשם "Bon Appetit" שמסתמן להיות להיט הקיץ

לפני שבועיים הזמרת הבינלאומית שאנחנו כל כך אוהבים, קייטי פרי, הוציעה שיר חדש "Bon Appetit" שכבר כבש את הרשת וסחף את כולנו. אתמול (ו') הוציאה פרי קליפ לשיר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במהלך סוף חודש אפריל, קיבלו מיליוני מעריצים של קייטי פרי ברחבי העולם, מייל מסתורי מהצוות שלה עם תמונה של מתכון לעוגת פאי, שלב אחר שלב, עד השלב השישי, בו היא רשמה שורה מתוך השיר "Bon Appetit.
בנוסף קייטי עודדה את המעריצים להכין את עוגת הפאי המתבקשת ואמרה כי בסוף מחכה הפתעה, ב-28 לאפריל שיחררה קייטי פרי באופן רשמי את הסינגל.

 

Bake me a pie and you may get a surprise 😉🍒

A post shared by KATY PERRY (@katyperry) on

השיר מורכב ממילים קלילות אשר נכתבו על ידי קייטי פרי , פראס, מקס מרטין, אוסקר הולגר , מיגוס ומקס מרטין, ומפזמון טורפיקל האוס ודאנס יחד עם פופ שיוצר שילוב מדהים אשר הופק היטב על ידי שלבק ומקס מרטין, ובהחלט מדובר בסינגל שהולך ללוות אותנו בקיץ הקרוב, מדובר בלהיט ענק שישאר פה לקיץ הקרוב ואחריו, כרגיל, הלהיטים הענקיים מבית היוצר של קייטי פרי.

 

ועכשיו, לקליפ, ממבט ראשוני נראה כי מדובר בעוד קליפ היסטרי של הזמרת קייטי פרי, אך מאחורי זה, מסתתר סיפור, בקליפ, נצפת קייטי פרי בתור אישה בשם "Bon Appetit" אשר מוגשת כמנה מרכזית במסעדה, לפני שהסועדים "יאכלו" אותה, הלהקה מיגוס נכנסת לתמונה ומשלמת כסף על המנה, קייטי "ניצלת" ומפתה את הסועדים, בסוף הקליפ נראית קייטי כשהיא אוכלת מנת פאי עם ידיים ורגליים "אנושיות".
מדובר בקליפ ענק והיסטרי של קייטי פרי שהופק בצורה מיטבית ויניב עימו מיליוני צפיות ואף מסתמן כהלהיט של הקיץ, אין ספק כי קייטי פרי מביאה עימה משהו חדש, מעניין ומרענן, וטוב שכך, אנחנו אהבנו!

תגובות