לא גבוה: אימרי זיו הגיע למקום ה-23 באירוויזיון. צילום: gettyimages

לא גבוה: אימרי זיו הגיע למקום ה-23 באירוויזיון

גמר האירוויזיון הגיע לסיומו אחרי שלל ביצועים מרחבי אירופה. הנציג הישראלי, אימרי זיו שהשתתף בגמר, הגיע למקום ה-23. את הגמר ניצחו נציגי פורטוגל

בתום גמר ארוך (שהחל בשעה 22:00), שכלל פתיחה של ישראל את הערב עם הביצוע של אימרי זיו - הסתיים הערב הגדול של האירוויזיון במיקום לא צפוי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השנה התחרות האירופאית נערכה בקייב שבאוקראינה, ישראל עלתה לגמר לאחר השתתפות מפציצה בחצי הגמר השני שהתקיים ביום חמישי האחרון. במהלך חלוקת הנקודות מהמדינות, השנה לא זכינו לקבל אף "דוז פואה" מאף מדינה.  ישראל, יחד עם אימרי הגיעה למקום ה-23 (מתוך 26), שהוא המקום הנמוך ביותר שהיה לנו בשלוש השנים האחרונות. המנצחת הגדולה היא פורטוגל (שזוכה בפעם הראשונה בתולודותיה), בתוך כך - שם יתקיים האירוויזיון ב-2018.

ביצוע הגמר
 

אימרי זיו, בן 25 מהוד השרון, זוכה העונה הרביעית של "הכוכב הבא", לקח כבר בהיותו קטן חלק בפעילות מוזיקלית החל מלימוד במגמת מוזיקה ועד שירות צבאי בלהקת חיל חינוך לצד אליאנה תדהר.

בשנת 2012 ניסה את מזלו בעונה הראשונה של "דה וייס" אך נשר בשלב הדו קרב. שנתיים לאחר מכן היה זמר הליווי של נדב גדג׳ שהגיע למקום התשיעי והמכובד ביותר ומיד אחר כך ליווה את חובי סטאר שדורג במקום ה-14. שנה שעברה החליט אימרי שזה הרגע שלו להגיח למרכז הבמה והחליט לקחת חלק בריאליטי המוזיקלי שאחראי על המיוצגים באירווזיון וכמובן, זכה בו. השיר איתו מייצג אימרי אותנו נקרא "I Feel Alive", אותו כתבו פן חזות ודולב מסיקה. השיר מסתמן כהצלחה לפי התגובות מרחבי העולם וטבלאות ההימורים.

© GettyImages

אפילו בשלב חלוקת הנקודות מהמדינות השידור מישראל בלט כאשר הסביר המגיש הישראלי על שידוריו האחרונים של הערוץ הראשון, בו שודר הערב גמר התחרות. 

השיר הזוכה - פורטוגל
 

יוני קטן הוא שליח פרוגי לאירוויזיון שעידכן אותנו בדיווחים הכי חמים היישר מקייב.

תגובות