בוגר ומלא סטייל: הדואט החדש של מלסה וקירל . צילום מסך מיוטיוב

בוגר ומלא סטייל: הדואט החדש של מלסה וקירל

הבוקר (א') שחררו אביאור מלסה ונועה קירל את הדואט החדש שלהם. האם הוא עמד בציפיות או שיש מקום לשינוי?

אם היינו אומרים לכם שאחת מכוכבות הנוער המצליחות בארץ מחליטה לחבור לדואט עם אחד מהזמרים העולים של התקופה האחרונה, למה הייתם מצפים? ובכן - אנחנו בטוחים שהייתם מצפים לאחד מהשירים החזקים והקצביים ביותר של הקיץ. הבוקר (א') שחררו אביאור מלסה ונועה קירל את "מקום לשינוי" - האם הוא עומד בציפיות? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הדואט של השניים, זכה בשבועות האחרונים למסע קידום משל היה סרט הוליוודי חדש. אי אפשר היה להתחמק מהידיעה שמלסה וקירל עובדים עם דואט משותף. שני הזמרים, ואנשי הצוות שמסביבם, יצרו אצלנו מתח וציפייה כה רבה, עד שציפינו ל"שיר השנה" ולבסוף קיבלנו שיר קיץ חמוד.

אביאור מלסה ונועה קירל - מקום לשינוי. הופק ע"י משה פארן הפקות
 

שני הזמרים המצליחים, שכל אחד מהם הוא פרפורמר ענק בפני עצמו שיודע להרים את האווירה ולסחוף את הקהל, פשוט לא הצליחו לעשות את זה ביחד. לאורך כל ההאזנה ציפינו לרגע השיא, הרגע בו ימריא השיר ואנחנו נצטמרר. זה לא קרה. השיא הגיע לקראת סוף השיר וגם הוא לא היה דרמטי כמו שקיווינו לו. השיר שהופק על ידי ג'ורדי (ג'ורדליש) מחבר בין שני העולמות המוזיקליים של המבצעים - העולם הקצבי והפופי של קירל עם הרוגע של מלסה. הניגוד בין שני העולמות יצר שיר לר הכי ברור. מצד אחד - הלחן קצבי וכיפי, אך השירה רגועה מדי. היה עדיף אילו היו בוחרים בכיוון אחד ומתרכזים בו. 

אבל, אנחנו לא מלאים רק בתלונות. ניכר כי הושקעו מחשבה ועבודה רבה גם על הסינגל וגם על הקליפ המלווה אותו. הקליפ צולם בבניין העירייה הישן של תל אביב - בהחלט לוקיישן שתמיד מצטלם טוב. הסטייל צבעוני, מושקע ובטוב טעם - מה שגורם לנועה להיראות סוף סוף בגילה. גם את מלסה לא קיפחו מבחינת סטייל והוא מחליף תלבושות מרהיבות בקצב. נקודה חיובית נוספת היא קולה של קירל שנשמע יציב יותר ובוגר יותר. ככה אנחנו אוהבים אותך. לסיכום, למרות הנקודות המאכזבות, אנחנו בטוחים שהשיר עוד יהפוך ללהיט ויסחוף את כולנו. 

תגובות