הנקמה: סינגל משותף לקייטי פרי וניקי מינאז'. צילום מסך מיוטיוב

הנקמה: סינגל משותף לקייטי פרי וניקי מינאז'

מלכת הפופ ומלכת הראפ, קייטי פרי וניקי מינאז, שיחררו הבוקר (ו') סינגל חדש. מעבר ללהיט גדול, מדובר במסר מוסתר ונקמה מפתיעה ועוקצנית

שתי ענקיות, קייטי פרי וניקי מינאז' המוזיקה שחררו הבוקר (ו') סינגל חדש ומפתיע מתוך אלבומה החדש של פרי "Witness". אם השילוב בין שתי הזמרות הפתיע אתכם חכו עד שתשמעו שיש עוד זמרת שמעורבת בסיפור, והשיר הזה הוא שיר נקמה מיוחד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האלבום החדש של קייטי פרי, משתחרר רק בחודש הבא וכבר יצר באז וצפיה מטורפת עם הסינגלים הפותחים שלו, "Chained To The Rhythm" הנוגע בצד הפוליטי, "Bon Appetit" שנוגע בצד המיני, ועכשיו "Swish Swish" העוסק בנקמה. הנקמה המדוברת מופנת ללא אחרת מאשר הזמרת טיילור סוויפט. בתוך מילות השיר ניתן להבחין במספר עקיצות כלפייה, שנובעות מתוך הריב המתמשך בין השתיים-מהריב של ניקי וטיילור הישר אל הריב של קייטי וטיילור.

 

הסינגל החדש, "Swish Swish" הופק על ידי דוק דומונט ונכתב על ידי קייטי פרי ושרה הדסון, חברה הטובה. השיר, כמו כל הלהיטים בתקופה האחרונה, הוא מאוד פופסטי ומורכב ממילים קלילות. אז נכון, הריב בין השתיים אמנם לא נגמר, אבל אנחנו לפחות קיבלנו להיט חדש וממכר. מעבר לעקיצות המדוברות, מדובר בלהיט מסוג חדש שמתכונן לכבוש את המצעדים. בנתיים, אנחנו נשמע את השיר שוב ושוב ונחכה ונראה מה לטיילור יהיה להגיד על זה.

 

תגובות