אדיר גץ מדבר על הכל בסינגל חדש. צילום מסך מאינסטגרם

אדיר גץ מדבר על הכל בסינגל חדש

הזמר והיוצר אדיר גץ הצליח לכבוש את כולנו בשנים האחרונות עם סינגלים מצליחים במיוחד והופעות סולד אאוט. היום (ב') שיחרר הזמר את "נדבר על הכל", סינגל חדש מתוך האלבום השני שבדרך. אז מה חשבנו על הסינגל החדש? והאם גם לו יש סיכוי להצליח כמו קודמיו?

הזמר והיוצר אדיר גץ שיחרר היום (ב'), סינגל חדש שעונה לשם "מדבר על הכל" מתוך האלבום השני עליו הוא עובד בתקופה האחרונה. אחרי שכבש את כולנו בעונה השמינית של ריאליטי השירה "כוכב נולד", שם בלט במיוחד, המשיך גץ בקריירה מוזיקלית מרשימה במיוחד הכוללת להיטים רבים, בינהם "ילד בשדות", "זה עוד יקרה", "הבחור הבישן על הפסנתר" ועוד. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

 

"נדבר על הכל" נכתב והולחן על ידי גץ בעצמו, על העיבוד בשיר הופקדו נועם זלטין ודור אלקלעי כאשר האחרון היה אחראי גם על ההפקה המוזיקלית של הסינגל. השיר החדש ממשיך את הקו איתו התחיל גץ. השיר מצוין, הוא משלב בתוכו סיפור מוצלח עם לחן מצוין שמצליח לגרום לנו גם להקשיב למילים ולהבין אותן אך גם לזמזם אותן ללא הפסקה. זה ללא ספק הופך את השיר לטוב ומיוחד כל כך. גץ, מבצע את השיר בצורה טובה ביותר ומרגיש כי הוא באמת היחידי שיכול לבצע את השירים שלו בצורה טובה כל כך. 

עד כה, נראה כי האלבום החדש הולך להיות מוצלח, איכותי וכיפי ואנחנו כבר מחכים לשמוע את כולו. לא מצטרך לחכות זמן רב כי הוא עתיד לצאת בחודש הבא ויכלול גם מופע השקה מיוחד ב-15.6 במוזיאון תל אביב. אנחנו נהיה שם, ואתם?

 

תגיות
תגובות