לא נחה לרגע: סלינה גומז משחררת סינגל חדש ומפתיע. צילום מסך מאינסטגרם

לא נחה לרגע: סלינה גומז משחררת סינגל חדש ומפתיע

החודשים האחרונים היו טובים לסלינה גומז - היא השתחררה מבית החולים, ריגשה את כולם בנאום סוחף בטקס ה-AMA, הסדרה 13 סיבות אותה היא מפיקה זוכה להצלחה מסביב לעולם, היא יוצאת עם דה ועכשיו גם סינגל חדש ומפתיע במיוחד

כוכבת הפופ, השחקנית, דוגמנית ומפיקה, סלינה גומז, חוזרת להתמקד במוזיקה. טוב, זה לא שהיא באמת אי פעם עשתה הפסקה ממוזיקה ומעשייה. נראה שגם כשהיא לוקחת הפסקות קצרות, היא תמיד נשארת אצלנו בתודעה. הבוקר (ה'), לפני שעות ספורות, שיחררה גומז סינגל חדש, שעונה לשם "bad lair".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

השיר מציג את יכולותיה המוזיקליות של גומז בצורה נהדרת, אבל בדרך שעוד לא הכרנו. הסינגל החדש הוא דוגמא נהדרת לשיר שלא בדיוק שרים אותו, אלא מדברים אותו. זה נשמע מאוד קל ופשוט אבל זה לא. הזמרת מבצעת את השיר בצורה מדויקת, לא מתאמצת ופשוט מעולה. קצב המילים נכון ומותאם ללחן בצורה מושלמת. הקול של סלינה צלול, ברור, מתוק ומרגש - ובדיוק ככה אנחנו אוהבים אותה. 

עטיפת הסינגל
עטיפת הסינגל © צילום מסך מאינסטגרם

על עטיפת הסינגל מצולמת גומז כשהיא שוכבת על מיטה, דמעות בעיניה ועל ידה תחבושת מסתורית וצמיד בית חולים. בעוד שהגולשים והמעריצים ברחבי העולם חשבו כי התמונה מרמזת על מקרה התאבדות, דווקא מדובר במקרה אחר. לפי מקורות מעבר לים, התמונה הזאת צולמה מיד אחרי שסלינה שבה לביתה מבית החולים בעקבות הטיפולים במחלת הזאבת ממנה היא סובלת.   

תגובות