מלכה אמתית: עדן בן זקן כובשת את קיסריה . צילום: עידן מדיה

מלכה אמתית: עדן בן זקן כובשת את קיסריה

מלכת השושנים הופיעה אמש (ג') בפעם הראשונה בקיסריה ונתנה שואו כמו שרק היא יודעת, אז מה הפלא שההופעה הייתה סולד אאוט?

עדן בן זקן ממשיכה לכבוש פסגות. אחרי שנחשפנו אליה לראשונה בעונה הראשונה של "אקס פקטור", בן זקן השתלטה לנו על הפלייליסט כשהוציאה להיט אחר להיט, הספיקה להוציא שני אלבומים מצליחים ואמש (ג') ציינה הזמרת עוד נקודת שיא בקריירה שלה: הופעה ראשונה באמפי קיסריה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את ההופעה, שהייתה סולד אאוט, פתחה בן זקן כשהגיעה מלווה במאבטחים אל תוך הקהל הנרגש והחלה לשיר את "אין לי אותך". לאחר מכן המשיכה הזמרת עם השירים השקטים יותר כששרה את "פיסה מזכרוני" וסינגל הבכורה שלה "מנגינה". בשלב זה בן זקן הנרגשת פנתה אל הקהל והכריזה "ערב טוב קיסריה! כמה זמן רציתי להגיד את זה". אחרי שהודתה לקהל וציינה כי בקיסריה יש אנרגיות אחרות, רגע לפני תחילת השיר "כל מה", העלתה הזמרת לבמה אדם שהציע נישואין לבת זוגו. עדן, שמאורסת בעצמה, התרגשה מהמחווה וביקשה להקדיש  שיר לשניים וגם לבן זוגה שוקי.

מתרגשת עם הזוג המאורס
מתרגשת עם הזוג המאורס © עידן מדיה

אווירת הבלדות של השירים הראשונים משתנה כשבן זקן מתחילה לשיר את הלהיטים מאלבומה הראשון "אלבינה" ו"כמה רזית", כשאחריו היא שרה את שיר הנושא של ערוץ הילדים "תזיזו". את המסיבה ממשיכה הכוכבת עם "ג'נטלמן" ו"צוללת", שלקוח מתוך אלבום הבכורה שלה.

לאחר מכן הזמרת מפגינה את יכולתיה הווקאלית בשיר "הייתי חוזרת" בביצוע מיוחד ומרשים. עדן מתחילה לדבר על תוכנית ה"אקס פקטור" ממנה פרצה ומעלה אל הבמה יוצא נוסף של התוכנית, הזמר יוסי שטרית ששר את ארבעה שירים: "לא קל", "שיר של געגוע" "חתונה" והלהיט הגדול "חצי רוסיה חצי מרוקאית".

© עידן מדיה

שטרית יורד מהבמה ובן זקן חוזרת עם שמלה אחרת ושיער אסוף, ופוצחת בביצוע ללהיט "לזאת שניצחה" שיצא בפברואר האחרון. הכוכבת המשיכה לרגש עם השיר "כשאתפרק" לצד וידאו ארט מושקע ונוצרת אווירה מיוחד כשכל הקהל שר יחד את השיר. לאחר מכן, עדן מבצעת את "שורף לי בעיניים". בסופו של השיר עולה לבמה מנהלה האישי של בן זקן ומכריז כי הסינגל "לזאת שניצחה" הגיע למעל 10 מיליון שימושים בניו מידה. אחרי הבשורה המשמחת הזמרת חוגגת כששרה את הלהיט הגדול "מלכת השושנים" לצד רקדניות עם בגדים מנצנצים. החפלה נמשכת עם "שיכורים מאהבה" ו"בחור מזהב".

בשלב הזה של ההופעה עולים אל הבמה שני ילדים ונותנים לבן זקן פרחים. הזמרת המופתעת מצטלמת לסלפי משותף עם כל אחד מהם, וכשהם עוזבים היא מתחילה לבצע את שיר הנושא של אלבומה האחרון "תאמין לי", בנאמבר מרגש שסוחף את הקהל. עדן מזמינה את פאר טסי לביצוע משותף ללהיט הגדול שלהם "כל העיר שלנו", בביצוע שמצליח להקפיץ  ולהרקיד את כולם.

מצליחה להקפיץ ולהרקיד את כולם
מצליחה להקפיץ ולהרקיד את כולם © עידן מדיה

לקראת שיר ההדרן שחותם את המופע, הלהיט הגדול "אין לי אף אחד", אווירת החפלה מתחלפת באווירה דרמטית ומסתורית. לבמה עולים המפיק המוזיקלי ינון יהל והרקדניות חוזרות. בפזמון האחרון של השיר הרגוע, יהל משמיע את הרמיקס לשיר וההופעה הופכת למסיבה ונחתמת בצורה הטובה ביותר.

לסיכום, בן זקן הרימה שואו משקע, שכלל את כל להיטיה וסחף את הקהל. האורות והווידאו ארט המוצלחים שליוו את ההופעה הצליחו להכניס אותנו לשירים והוסיפו המון לצד החזותי של ההופעה. אין ספק שמדובר בשואו מוצלח וכיפי שהרגיש כמו מסיבה אחת גדולה, ומדובר בהופעה שלא נשכח לעוד הרבה זמן.

הפתעה משמחת
הפתעה משמחת © עידן מדיה

 

תגובות