בלי ועם קמילה: פיפת' הרמוני ומייג'ור לייזר בשירים חדשים. צילום מסך מאינסטגרם

בלי ועם קמילה: פיפת' הרמוני ומייג'ור לייזר בשירים חדשים

להקת הבנות פיפת' הרמוני משחררת סינגל ראשון לאחר עזיבתה של קמילה קביו. בתזמון מושלם, משתחרר לו סינגל חדש של מייג'ור לייזר, בוא מתארחת קביו לצד הראפר טראוויס סקוט והראפר קואבו

הלהקה מייג'ור לייזר, מוציאה אלבום חדש העונה לשם "Know No Better" ובנוסף אליו משחררת היום (ו') את שיר הנושא של האלבום. השיר המדובר, מבוצע בשיתוף מיוחד עם יוצאת להקת הבנות האמריקאית פיפת הרמוני- קמילה קביו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר, יצא כחלק מהמיני אלבום של מייג'ור לייזר, ועדיין לא ידוע אם יצא כסינגל רשמי מתוך אלבום, או שלא. מדובר בשיר היפ הופ קליט עם מילים קלילות וכיפיות, אך מעבר לזה- לא צפויה בעיננו הצלחה כמו שיתופי הפעולה הקודמים של קמילה, ונראה כי מדובר ב "להיט חולף".

 

הסינגל השני להיום, הוא של פיפת' הרמוני. פיפת' הרמוני, אחת הלהקות המדוברות ביותר בשנה האחרונה, פרסמו היום סינגל חדש שלהן עם הראפר גוצ'י מיין. כמו וואן דיירקשן וליטל מיקס, גם חבורת הבנות של הלהקה התחילו את דרכן בתכנית הריאליטי "אקס פקטור". הן הגיעו למקום השלישי ומאז הספיקו להוציא שני אלבומי אולפן ולזכות בתארים רבים.

השיר החדש שהוציאה הלהקה נקרא "Down".ביחס לשירים הקודמים של הלהקה, השיר החדש די מאכזב מפני שאינו כולל הרמוניית קולות מעניינת או איזה שינוי מיוחד בתוכו. השיר הוא שיר פופ רגיל לכל דבר ואת זה אנחנו לא רגילים לקבל מהלהקה. השילוב של גו'צי מוסיף גוון שונה בשיר, וגורם לנו להתעניין, אך בכל זאת ציפינו לשמוע אותו קצת יותר במהלך השיר. בנוסף, השיר מתחת לשלוש דקות ומרגיש מאוד קצר, מה שמאוד אכזב אותנו.

 
 
תגובות