חיכינו לו: ליאם פיין בסינגל ראשון. צילום מסך מיוטיוב

חיכינו לו: ליאם פיין בסינגל ראשון

ליאם פיין, יוצא להקת וואן דיירקשן, פורץ היום בסינגל ראשון לאחר הפרישה מהלהקה, ומצליח להפתיע אותנו לטובה

כבר כמעט שנתיים עברו מאז הפירוק של אחת הלהקות המצליחות בעולם- וואן דיירקשן. הלהקה הספיקה להוציא חמישה אלבומים מצליחים, הופיעה ברחבי העולם, צברה כמות מעריצים מטורפת וזכתה בתארים רבים בזכות השירים שלהם. עד כה יוצאי להקה נוספים כמו הארי סטיילס, שכבר הוציא את אלבומו הראשון, נייל הורן וזאין מליק, מתפעלים את דרכם כסולנים. ועכשיו תור ליאם פיין-  שאמש (ו') הוציא את הקליפ הראשון שלו לשיר שיצא לפני כשבועיים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר החדש של ליאם שנקרא "Strip That Down" הוא שיתוף פעולה עם הראפר קוואבו.  השיר מגניב, לא מקפיץ ולא מרדים. העיבוד שלו והעריכה הקולית של ליאם מצוינת והשילוב עם הראפר מוסיפה לשיר די הרבה. השיר לא עמוס מבחינת המנגינה שלו והיא מאוד מינימלית. הדבר הזה גורם להתרכז בשירה של השניים וגם במילים. נראה שליאם יודע להתאים לעצמו שירים שמתאימים לו ומעולים בפני עצמם.

 

למרות שהשיר מצוין הקליפ פחות מושקע. המסך עובר מליאם, לרקדנית וקוואבו הראפר במהלך כל השיר. אין תפנית מעניינת או אפילו סיפור בקליפים (דבר שנפוץ היום מאוד). הצבעים שמשתנים במהלך הקליפ נחמדים ונותנים אווירה יחד עם הרקדנית אך בכל זאת ההשקעה הייתה יכולה להיות גדולה יותר, בייחוד שמדובר בסינגל ראשון שאמור להיות מושקע. לסיום, השיר של ליאם מעולה ועושה את העבודה שלו אפילו שהקליפ קצת פחות מושקע, ואנחנו לא יכולים לחכות כבר לסינגל הבא!

תגובות