הנגן הישראלי משתף פעולה עם הרקדן של בריטני ספירס. צילום מסך מאינסטגרם

הנגן הישראלי משתף פעולה עם הרקדן של בריטני ספירס

חשבתם שהרקדנים של בריטני רק יודעים לרקוד? תחשבו שוב. שיתוף פעולה מפתיע בין אמן הגיטרה הישראלי, ניב ברסינסקי שנפגש במיוחד עם אחד הרקדנים הבולטים של כוכבת הפופ, הוליד קאבר מוזיקלי לוהט

טירוף הבריטני מסרב לעזוב. אם חשבנו שזה נגמר - הנה עוד הוכחה שהכוכבת מותירה אחריה אבק כוכבים הפעם בזכות אחד מחברי הצוות שלה ואמן גיטרה ישראלי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחד מהרקדנים הבולטים של אייקון הפופ, מייקי פזנטה, החליט להשאר עוד כמה ימים בישראל לאחר שחתם כאן את סבב ההופעות עם הכוכבת. ההחלטה הזאת הולידה שיתוף פעולה מסקרן במיוחד עם אחד השמות העולים בתעשיית המוזיקה המקומית.

 

My all time favorite part of the show. 💜🎉🐍@britneyspears #slave #godisgood

A post shared by Mikey Pesante (@pesantemikey) on

ניב ברסינסקי, בן ה-23 הוא מורה פרטי לגיטרה, ואמן נגינה ישראלי שהפך לאחד השמות החמים בתחומו. מאחוריו כמה שיתופי פעולה מסקרנים כמו עבודה צמודה עם הצמד דורון וקטריקס (והשתתפות בקליפ "חופשייה") ולאחרונה אף קאברים מוצלחים ברשת יחד עם כוכבת "כדברא" - דנה לב. ברסינסקי הצעיר החליט לנסות את מזלו ויצר קשר עם הרקדן של ספירס (המשמש גם כרקדן של ניקי מינאז') באינסטגרם לפני ההופעה ולמרבה ההפתעה זכה למענה. פזנטה הציץ בחשבון האינסטגרם של ניב והתלהב מכשרון הנגינה שלו והזמין אותו להפגש מאחורי הקלעים של ההופעה, ולאחר מכן קבעו מפגש בבית המלון בו הם מתארחים כדי ליצור יחד משהו מגניב.

מאחורי הקלעים של ההופעה יחד עם רקדן נוסף
מאחורי הקלעים של ההופעה יחד עם רקדן נוסף © באדיבות ניב

פזנטה, שכבר הרוויח בעבר כותרות לאחר שרקד בנועזות יתר עם אחד הרקדנים האחרים בצוות על הבמה, מפתיע בכותרת נוספת כשהוא מגלה כשרון שירה בקאבר מיוחד שצלמו השניים כמחווה לבריטני ספירס לשיר "Crazy" ולשיר "I'm Yours" של ג'ייסון מראז.

"החיבור נוצר דרך האינסטגרם, ידעתי שמעבר להיותו רקדן הוא גם שר. דיברנו קצת ולאחר מכן הוא הזמין אותי להופעה שלו פה בארץ עם בריטני ספירס. נפגשנו מאחורי הקלעים והוא הכיר לי את כלל הצוות. חמודים מאוד ולא הפסיקו לפרגן". סיפר לנו ניב על המקרה שהוליד את שיתוף הפעולה המיוחד והוסיף: "שיתוף הפעולה נוצר מאחורי הקלעים, דיברנו קצת והבנו שאנחנו חייבים לנצל את העניין שהוא פה בארץ כדי להראות לעולם שהוא גם יודע לשיר מעבר לריקוד".

חוץ מהסרטון, על מה עוד דיברתם כשנפגשתם?
"דיברנו בעיקר על המוזיקה. הוא קצת זונח את זה לטובת הריקוד וחבל. הוא שר ברמה מאוד גבוהה לדעתי. עכשיו יש לו הפסקה קטנה מהטור של בריטני אז הוא ישקיע בזה עוד טיפה".

מה הוא חשב על ההופעה בישראל?
"הוא וכל הצוות מאוד התלהבו מההופעה בארץ. הבנתי שזו הייתה אחת ההופעות שהם יותר נהנו בהם בטור האחרון. הם גם סיימו אותו פה בארץ כך שזו הייתה הרגשה מדהימה בשבילם".

בהופעה בתל אביב ובכותל
בהופעה בתל אביב ובכותל © אינסטגרם

איך בחרתם איזה שיר לעשות?
"דיברנו מאז ההופעה בפלאפון כל יום וחשבנו על שירים שמתאימים ועל גרסאות שאפשר לעשות. שנינו מאוד אוהבים את השיר 'Crazy'. בנוסף זה אחד השירים שאני גדלתי עליהם אז אני מאוד שמחתי לעשות את זה".

השמעת לו מוזיקה ישראלית?
"השמעתי לו ולשאר הרקדנים מוזיקה מהארץ, בעיקר פופ והיפ הופ. הם מאוד אהבו את "קרנבל בלב" של קטריקס ודורון, ואת 'כמו שאני' של טליסמאן. אחת הרקדניות, ניקי, אמרה אפילו שהיא חושבת לעבור לפה רק בגלל הסגנון מוזיקה שיש פה".

© צילום פרטי
תגובות