סיכומוזיקלי: אייל גולן בלהיט חדש ואיתי לוי עושה ג'סטה. צילום: אלוני מור וצילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: אייל גולן בלהיט חדש ואיתי לוי עושה ג'סטה

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: איתי לוי בשיתוף פעולה מפתיע, אנה זק ושי מיקה בסינגל מיוחד והכוכב הישראלי שעשה קאבר לפארל וויליאמס

כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שמסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים ביותר שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז אילו סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"להיות זמרת" - משתתפות התכנית

השבוע עלתה לאוויר בערוץ 24 התכנית "להיות זמרת" בהשתתפותן של ארבעה בנות שלאו בהכרח קשורות למוזיקה וביניהן: כוכבת הרשת אנה זק, יוצאת "האח הגדול" שי מיקה, אביבה תבורי - אמו של בן אל ונוספות. לרגל העלייה לאוויר צילמו הבנות קליפ עם שיר הנושא של הסדרה החדשה. השיר כיפי להאזנה, מקפיץ, מלא בגירל פאוור ובעיקר ממכר. גם הקליפ בהשתתפותן של בנות התכנית יצא טוב במיוחד והוסיף רבות לשיר.

 

לסיכום: פאן וכוח נשי. ★★★

רועי גור - נסיך הגאות והשפל

רועי גור, עבד בשנתיים האחרונות על אלבום הבכורה, אותו כתב והלחין. בעברו כתב והלחין לאומנים כדוגמת שלומי שבת, מאיה אברהם, רוני דואני ועוד. על ההפקה המוסיקלית של אלבום הבכורה אחראי רן שם טוב (איזבו, דקלה, הראל סקעת) שהיה מעורב גם בכתיבת הלחנים יחד עם רועי."נסיך הגאות והשפל", הסינגל הראשון, משלב רוק אתני עם טקסט העוסק בקונפליקט המתמשך בין הציפייה של הסביבה מאיתנו למה שהילד שבנו שואף להיות ויוצר שיר מעורר השראה.

הסינגל בהחלט בועט ומשלב בתוכו ערבובו סגנונות מיוחד שיוצר תחושה של משהו חדש ומסקרן.

 

לסיכום: מעניין. נמשיך לעקוב! ★★★

הכרקוקליות - אלבום

האלבום של הכרקוקליות הצליח להוכיח בצורה הטובה ביותר כמה יחוד יש בהן, הכימיה והחיבור בינהן הופכים את האלבום לטוב כל כך. האלבום מיוחד, מלא עומק, השירים מעולים והביצועים של השתיים מוכיחים עד כמה הן טובות. האלבום סך הכל מעולה וזה ללא ספק אלבום בכורה מצוין והפתיחה שלהן מוצלחת במיוחד.

 

לסיכום: הייחוד שלהן בא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר מה שהופך את האלבום לאמיתי ומיוחד כל כך ובעייני גם אחד האלבומים הטובים שיצא לי לשמוע. ★★★

איתי לוי & פלד - ג'סטה

אתמול עלה לאקרנים הסרט "ג'סטה" בהשתתפות רוסלנה רודינה, און רפאלי ונאיה פדרמן, כחלק מעליית הסרט למסכי הקולנוע בארץ שחררו השבוע מהפקת הסרט את שיר הנושא אותו מבצע הזמר איתי לוי והראפר המצליח פלד.

השיר נכתב על ידי פלד ו"הנרי" שגם הלחין ועיבד מוזיקלית את השיר. השיר מקפיץ, זורם ומעין ממתק קיץ. הוא מתחיל בסבבה, אבל החל מהפזמון המדבק הוא כבר כובש אותנו בייחוד בקטעי הראפ של פלד שהשתלב כאן נפלא עם לוי.

 

לסיכום: מדבק. הצילו! ★★

אייל גולן - תבואי היום

אחרי לא מעט להיטים, אלבומים מצליחים והופעות סולד אווט שחרר השבוע הזמר אייל גולן סינגל חדש מתוך האלבום שבדרך.

הסינגל החדש, "תבואי היום" נכתב על ידי אבי אוחיון שאף לקח חלק בהלחנת השיר לצד מתן דרור. דרור אחראי גם על ההפקה והעיבוד בשיר. השיר די טוב, הוא מתעצם לאט לאט והלחן והמילים משתלבים מצוין זה עם זה, בנוסף, קולו של גולן מוכיח לנו שוב עד כמה הוא טוב. סך הכל השיר מעולה, הוא ממשיך את דרכו של גולן בצורה טובה ונראה כי גם שיר זה יהפוך ללהיט לא קטן. 

 

לסיכום: צופים לסינגל הצלחה מרובה. ★★

שווה האזנה

השחקן והזמר אסף הרץ העלה השבוע לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מיוחד בו מנגן ושר את "Everybody's Talkin'" של הזמר הארי נילסון הביצוע מצוין ומזכיר לנו עד כמה הוא  מוכשר. פייר, ביצוע מעולה שללא ספק עשה לנו טוב על הלב, לגמרי שווה האזנה!

 

Everybody's talking at me I don't hear a word they're saying Only the echoes of my mind. #harrynilsson

A post shared by Asaf Hertz (@asafhertz) on

השבוע התארח אביתר בנאי בתכנית בגלגלצ שם ביצע את הלהיט הקצבי "Happy" של פארל וויליאמס בביצוע עדין, מיוחד ושונה שהפך את השיר לטוב עוד יותר ממה שהוא. את השיר הוא ביצע תוך כדי ניגון בגיטרה ובצורה עדינה מדהימה ובעיקר נעימה לאוזן. אז תשמעו, שווה לכם.

 
תגובות