תדליקו רמקולים: 10 השירים הכי שווים של הצ'יינסמוקרס. צילום: GettyImages

תדליקו רמקולים: 10 השירים הכי שווים של הצ'יינסמוקרס

לא יכולים לחכות עד שהצ'יינסמוקרס יגיעו לארץ? קבלו פלייליסט מיוחד עם כל הלהיטים השווים של הצמד. רצוי להפעיל את הרמקולים בפול ווליום

ההרכב האלקטרוני, דה צ'יינסמוקרס, יגיע להופעה אחת בלעדית בארץ ב-3 אוגוסט. אם גם אתם לא יכולים להתאפק עד שהצמד יעלה על הבמה בלייב פארק בראשון לציון, הכנו לכם פלייליסט מיוחד עם  כל הלהיטים שיקפיצו ויכינו אתכם למופע!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ERASE  

בשנת 2013, ההרכב, שאז לא היה כל כך מוכר, שיתף פעולה עם השחקנית והמוזיקאית פריאנקה צ'ופרה בסינגל "Erase" שליווה את הסרט "The Rookie".

 

SELFIE#

בסוף שנת 2013, הפיצו חברי הצמד, אלכס פל ואנדרו טגארט, את הסינגל הבא שלהם, SELFIE#. תחילה הוא הופץ חינם ולאחר מכן הוא נאסף על ידי חברת התקליטים "דים מאק רקורדס" שפרסמה אותו מחדש בתחילת שנת 2014. אפשר להגיד שזה הסינגל שהביא לפריצה המטאורית של הצמד. הסינגל זכה לפרסום בכל העולם ואף כבש את טבלאות המצעדים ואפילו שימש כשיר הפתיחה של No_Filter# כאן בפרוגי!

 

DON'T LET ME DOWN

הסינגל המצליח, שיצא בפברואר של השנה שעברה, עדיין מתנגן אופן קבוע בפלייליסט שלנו ומבחינתנו הוא אחד מהסיגלים הטובים ביותר של הצמד, שהפעם בחר לשתף פעולה עם הזמרת דאייה.

 

CLOSER

פה מדובר באחד מהלהיטים הגדולים שלהם. Closer, בו הם אירחו את הזמרת האלסי, יצא בשנה שעברה והפך במהרה לאחד מלהיטי קיץ 2016 המובילים ביותר. הסינגל הגיע בשיאו למקום הראשון במצעד בילבורד הוט 100 ובמצעד הסינגלים בבריטניה ונכון לרגע זה ממש מספר הצפיות בקליפ ביוטיוב עומד על יותר מ-1.7 מיליארד. וואו.

 

SOMETHING JUST LIKE THIS

הסינגל עם הפזמון הקליט לא מפסיק להתנגן במערכת שלנו. בסינגל שיצר בתחילת השנה הם מארחים את אחת מהלהקות המצליחות ביותר בעולם, קולדפליי. מי יודע, אולי אחרי שהצמד יופיע בארץ, הם ישכנעו גם את קולדפליי לבוא.

 

WE ALL KNOW

גם הסינגל הזה יצא בסוף שנת 2016, אומנם הוא טיפה פחות מוכר אבל הוא מספק לנו הצצה לצד אחר של הצמד, צד טיפה יותר רגוע.

 

YOUNG

גם את הסינגל, young, ניתן להגדיר כרגוע, (טוב - הכל יחסית) ולגמרי כיף לפתוח איתו את הבוקר  ויש גם בונוס בקליפ: תמונות ילדות חמודות של השניים.

 

 PARIS

הסינגל שהכי עושה לנו חשק לטוס לפריס ופשוט להישאר שם, יצא בתחילת השנה וכבר עומד על יותר מרבע מיליארד צפיות ביוטיוב.

 

ROSES

הסינגל הזה אולי קצת פחות מוכר אבל הוא לגמרי עושה את העבודה - הוא מקפיץ, הוא טוב והוא הכנה מושלמת למופע. 

 

THE ONE

אין סינגל יותר מתאים של הצמד מאשר the one כדי לסגור את הרשימה.

 

המופע בחסות אקסל אקסטרה לאוד

 

 

תגובות