מתנה לשבת: ניקי מינאז' משתפת פעולה ולאלי בסינגל חדש . צילום מסך מיוטיוב

מתנה לשבת: ניקי מינאז' משתפת פעולה ולאלי בסינגל חדש

באווירת הסופ"ש הכוכבות האהובות עלינו מפנקות אותנו בשני שירים חדשים - ניקי מינאז' בשיתוף פעולה לוהט עם הראפר פיוצ'ר ולאלי אספוסיטו משיקה סינגל חדש מתוך האלבום שבדרך

היום (ו') שיחרר הראפר פיוצ'ר שיתוף פעולה לוהט במיוחד עם הראפרית ניקי מינאז. את פיוצ'ר אתם בטח מזהים מהלהיט שלו עם אריאנה "Evryday". פיוצ'ר החל את דרכו כראפר שמוכר אך ורק לשומעי מוזיקת ההיפ-הופ, אך בשנה האחרונה הוא פורץ את גבולות ההיפ-הופ ומייצר להיטים גדולים שמוכרים לכולם.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

וניקי חוזרת אלינו שבועות לאחר יציאת הסינגל האחרון שלה, השילוב בין השניים הוא לגמרי מעולה. ניקי משלבת בין השירה שלה לקטעי הראפ ואילו פיוצ'ר מוסיף את הייחוד שלו לשיר עם קולו המיוחד והשנוי במחלוקת.
הקליפ נועד להיות להיט קייצי לוהט, והוא אמנם במתכונת של להיטי היפ הופ, אך גם מי שאינו מתחבר לסגנון יוכל לשמוע את עצמו נהנה מהשיר.  

 
 
וגם, שחררה זמרת הפופ הליטני, לאלי את שיר הקאמבק החדש שלה "Una Na", אשר שונה מכל השירים ששחרה עד כה. אנחנו בדרך כלל מצפים מזמרת כמו לאלי לשירי פופ דאנס קיצביים ולטינים שהיא דאגה לספק לנו באלבומיה הקודמים, "Soy" ו "A Bilar" אך הפעם הזמרת זזה משבצת ימינה, והסינגל החדש שלה יותר עמוק ושונה מהשאר, נראה שמדובר בשינוי שצפוי ללוות אותנו הישר אל אלבומה החדש, אז תתחילו להתרגל.
 
הסינגל, "Una Na", מעובד עם מעט רכיבים אלקטרונים אך בסך הכל הוא מלווה בגיטרה ופזמון קליט, שכן, מרבית השיר לאלי רצה עם המילים, ובשלב מסוים אנחנו איבדנו אותה. ולמרות שזה קצת שונה ממה שהורגלנו לשמוע ממנה, השיר לגמרי מוצלח ונכנס לפלייליסט הלטיני שלנו. 
 

 

 

תגובות